بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب پدیده 15 ساله میلان ؛ جوان ترین بازیکن تاریخ سری آ + فیلم

گل ها و مهارت های برتر کاماردا پدیده 15 ساله میلان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۳


باشگاه میلان قصد دارد قرارداد فرانچسکو کاماردا، ستاره آکادمی تیمش را تمدید کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاماردا جوان ایتالیایی روز شنبه و در جریان دیدار میلان مقابل فیورنتینا تاریخ ساز و در سن 15 سالگی به جوان ترین بازیکن تاریخ سری آ تبدیل شد. او از آکادمی میلان برای جبران جای خالی مهاجمان محروم و مصدوم به تیم اصلی فراخوانده شد و در پیروزی خانگی تیمش با نتیجه 1-0 دقایقی بازی کرد.

او تا 16 سالگی نمی تواند قرارداد حرفه ای امضا کند و باشگاه های زیادی در سراسر اروپا وضعیت او را زیر نظر دارند. گفته می شود که میلان در حال پیشرفت در مذاکرات قرارداد با او است تا به محض اینکه به 16 سالگی برسد بتواند آن را امضا کند.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده است که زمان مذاکره نهایی مربوط به یک قرارداد جدید برای 10 مارس تعیین شده است، یک روز پس از 16 سالگی کاماردا. میلان امیدوار است که در همان روز یک قرارداد حرفه ای برای کاماردا امضا کند. به احتمال زیاد یک قرارداد سه ساله به بازیکن پیشنهاد خواهد شد. میلان نسبت به شرایط او آرام و خوشبین است، به خصوص که کاماردا علاقه ای به شنیدن پیشنهادات دیگر یا علاقه احتمالی سایر تیم های اروپایی ندارد و معتقد است که میلان بهترین گزینه را برای آینده حرفه ای او است و می‌خواهد قدم به قدم با تیمش پیش برود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *