بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ اخبار داغ از وضعیت مصدومیت ستاره های پرسپولیس از وحید امیری و تا آل کثیر و آقایی + سند

توضیحات علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در خصوص آسیب دیدگی وحید امیری، عیسی آل کثیر و سعید آقایی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۵


علیرضا حقیقت ، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل کثیر که روز گذشته جراحی رباط صلیبی انجام داده بود، اظهار داشت:

آل کثیر در بازی دور قبل مقابل تیم شهرخودرو دچار درد زانو شد که بلافاصله تشخیص پارگی رباط زانوی این بازیکن داده شد. کارهای اولیه برای این بازیکن انجام شد اما خیلی از هواداران از اصحاب رسانه می‌پرسیدند که چرا چند ماه وقفه بین تشخیص و درمان عیسی افتاد که باید بگویم، با نظر کادر فنی و کادر پزشکی پرسپولیس خواستیم به آل کثیر زمان بدهیم که با شرایط پیش آمده وفق پیدا کند تا بتواند خودش تصمیم به این جراحی بگیرد.

علیرضا حقیقت ادامه داد:

روز گذشته عیسی مورد جراحی قرار گرفت و عمل حرفه‌ای روی او انجام شد. آل کثیر را‌‌‌‌‌‌‌‌ تا 6 ماه آینده در تمرینات خواهیم داشت. درباره وحید امیری هم باید بگویم با توجه به فشار بازی‌های ملی و باشگاهی او مدتی بود که دردهایی در کمرش داشت. بعد از بازی ایران مقابل کره جنوبی او درد خیلی بیشتری در کمرش احساس کرد و بعد از MRI مشخص شد که او باید استراحت کند و عضلاتش را‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت کند. ما یک فاصله 6 هفته‌ای برای او در نظر گرفتیم. او هیچ نشانه‌ای برای عمل جراحی نداشت و حدود یک هفته‌ای بود که با تیم تمرین می‌کرد.

پزشک پرسپولیس خاطرنشان کرد:

همه اقدامات برای امیری انجام شده بود، اما در بازی با ذوب آهن به خاطر اتفاقی که در زمین افتاد دچار پارگی از ناحیه دیسک کمر شد. او به دلیل شدت مصدومیت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه جراحی او امروز خیلی عالی انجام شد و خوشبختانه او تا سه ماه آینده می‌تواند به صورت کامل در خدمت پرسپولیس و تیم ملی باشد. او نهایتا سه ماه نمی‌تواند به صورت حرفه‌ای بازی کند.

وی در خصوص وضعیت سعید آقایی هم اظهار داشت:

او در بازی با ذوب آهن دچار ضربه به ران پا شد که خوشبختانه کارهای درمانی او انجام می‌شود و هر چه سریع‌تر تلاش می‌کنیم که در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *