بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام سنگین مدیر پرسپولیس به استقلال و کمیته داوران + سند

مصطفی لشگری ، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در برنامه سلام صبح بخیر : چرا قضاوت‌ها به نفع یک تیم ( استقلال ) است ؟ ما چندین بار نامه به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال کردیم، اما انگار نمی‌خواهند برای اصلاح داوری کاری کنند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۶


مصطفی لشگری ، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از قضاوت های داوری لیگ برتر گلایه کرد و گفت : قضاوت‌ها به نفع یک تیم است؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی لشگری ، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ درباره بیانیه باشگاه گفت:

بحث ما با کمیته داوران است زیرا از ابتدای فصل سوت‌های اشتباه و تصمیمات غلط برای ما گرفته شده است. چرا قضاوت‌ها به نفع یک تیم است؟   ما چندین بار نامه به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال کردیم، اما انگار  نمی‌خواهند برای  اصلاح داوری کاری کنند. 

مصطفی لشگری در ادامه گفت :

باشگاه پرسپولیس مدعی شده که داوری‌ها از ابتدای فصل به نفع یک تیم گرفته شده است.  همچنین پرسپولیسی‌ها معتقدند که مسئولان فدراسیون فوتبال باید نظارت بیشتری در مورد داوری داشته باشند تا حق تیمشان پایمال نشود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *