بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سفر به بندرعباس، زمینی یا هوایی؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۹
بدون تصویر

اگر قصد سفر به بندرعباس را دارید، ممکن است دودلی امانتان را بریده باشد. شک داشته ‌باشید که خرید بلیط بندرعباس تهران انتخاب درست‌تری نسبت به سفر در جاده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر قصد سفر به بندرعباس را دارید، ممکن است دودلی امانتان را بریده باشد. شک داشته ‌باشید که خرید بلیط بندرعباس تهران انتخاب درست‌تری نسبت به سفر در جاده است. ممکن است بگویید سفر از راه زمینی هزینه کمتری دارد؛ از طرف دیگر می‌گویید چند ساعت باید در جاده باشید و وقتی می‌رسید، خسته هستید. همین مساله اجازه نمی‌دهد به‌خوبی از شهر دیدن کنید. حالا با وجود این شک و تردید چطور باید تصمیم درست را بگیرید؟ یکی از راه‌ها توجه به جزئیات در سفر است. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین نکات شروع سفر را در اختیارتان می‌گذاریم که با توجه به آن‌ها خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

سفر به بندرعباس ، زمینی یا هوایی؟

 

از ذوق سفر می‌خواهید زودتر به مقصد برسید؟

اگر بلیط بندرعباس تهران را برای هواپیما بگیرید، یک ساعت بعد از پرواز، پایتان را در بندرعباس به زمین می‌گذارید. با این روش سفر دیگر از ساعت‌های طولانی سفر ماندن در جاده خبری نیست و بدون خستگی به مقصد می‌رسید. اگر همین مسیر را از راه زمینی طی کنید، باید حدود 20 ساعت در جاده باشید و وسیله نقلیه برای استراحت چند بار در مسیر می‌ماند.

 

دلتان می‌خواهد که سرحال سفرتان را شروع کنید؟

زمان کوتاه‌تر سفر و امکانات هواپیما، راحتی بیشتری هم به همراه خودش دارد. زمانی‌که بلیط بندرعباس تهران را تهیه می‌کنید، با خیال راحت به فرودگاه می‌روید و بعد از طی‌کردن مراحل پرواز، سوار هواپیما می‌شوید. یکی از تفاوت‌های بین صندلی هواپیما و وسیله نقلیه زمینی صندلی است. در صندلی هواپیما راحت‌تر از صندلی وسایلی مانند قطار و اتوبوس خواهید بود. البته هواپیما کلاس‌های پروازی متفاوتی دارد. اگر بیشتر هزینه کنید و بلیط فرست کلاس را بگیرید؛ صندلی‌هایی در اختیارتان قرار می‌دهند که بتوانید به‌راحتی در آن بخوابید و استراحت کنید.

 

اگر نمی‌خواهید گرفتار ترافیک شوید، پرواز کنید

هر تعطیلات، ترافیک و تصادف را به دنبال خود می‌کشاند. در جاده در حال حرکت هستید که ناگهان ماشینی در سر پیچ از شما سبقت می‌گیرید و چند ماشین با هم تصادف می‌کنند. وقتی در اوقات شلوغ سال و تعطیلات راهی سفر زمینی می‌شوید، باید انتظار ترافیک را داشته‌ باشید. اما خوبی که سفر با هواپیما دارد، در خلوت‌بودن است. در این روش سفر به بندرعباس خبری از ترافیک و شلوغی‌های آن نیست و با خیال راحت به سمت مقصد حرکت می‌کنید.

 

می‌توانید چند ساعت طولانی در یک صندلی بنشینید؟

حتما قبل از تهیه بلیط، این سوال را از خود بپرسید؛ چون اگر از راه زمینی و با قطار و اتوبوس به بندرعباس سفر کنید، تا زمانی‌که ماشین توقف کند، حق راه رفتن ندارید. در این روش باید در همان صندلی خود بدون حرکت بنشینید. تا مشکلی برای دیگران ایجاد و حواس راننده را هم پرت نکنید. در هواپیما خبری از این مساله نیست و بعد از بلند‌شدن هواپیما، از صندلی خود می‌توانید بلند شوید. وقتی کمردرد داشتهر‌باشید، این مساله حتما برایتان مهم خواهدربود.

 

سفر به بندرعباس ، زمینی یا هوایی؟

 

اگر کودک به همراه دارید، پرواز اقتصادی‌تر است

در سفر زمینی مهم نیست که چه سنی دارید؛ اگر می‌خواهید روی صندلی بنشینید، باید هزینه بلیط بندرعباس تهران را به‌طور کامل پرداخت کنید. در پرواز اینطور نیست و بلیط ارزان‌تری برای کودکان ارائه می‌شود. برای کودکان تازه‌ به‌دنیا‌آمده تا دو سال، بلیط رایگان است و برای کودکان 2 تا 12 ساله درصدی از قیمت بلیط بزرگسالان گرفته می‌شود.

 

با پرواز از تهران تا بندرعباس در مسیر معطل نمی‌شوید

معمولا پروازهای تهران به بندرعباس مستقیم است؛ یعنی اگر بلیط بندرعباس تهران را بگیرید، در مسیر هیچ توقفی نمی‌کنید و مستقیم در فرودگاه بندرعباس فرود می‌آیید؛ اما سفر با وسایل نقلیه زمینی مانند قطار و اتوبوس طولانی است و لازم است چندین بار در مسیر باید توقف کنید. همین مساله باعث می‌شود که دیرتر به مقصد برسید.

 

اگر سوالی داشتید، از چه کسی بپرسید؟

اگر اولین بار است که سفر می‌کنید، حتما سوالات مختلفی در طول مسیر برایتان پیش می‌آید. در هواپیما مهمان‌داران همراه شما هستند و اگر مشکلی برایتان پیش بیاید، شما را راهنمایی می‌کنند. در این پرواز، اگر کودک شما گریه کند، حتما اسباب‌بازی در اختیارتان قرار می‌دهند تا فرزندتان را آرام کنید. همین‌طور، اگر در طول پرواز احساس کردید که حالتان بد است، آن‌ها را صدا بزنید تا به شما برای برگشت به حال خوب کمک کنند.

 

سفر به بندرعباس ، زمینی یا هوایی؟

 

بلیط بندرعباس تهران را از فلای تودی ارزان بخرید

واقعیت این است که بلیط بندرعباس تهران برای هواپیما گران‌تر از راه‌های زمینی مانند قطار و اتوبوس است؛ اما با توجه به مزایایی که دارد، به شما تجربه بهتری هدیه می‌دهد. البته در فلای تودی این بلیط را می‌توانید ارزان‌تر از سایر جاها دریافت کنید. اولین قدم انتخاب تاریخ است. سپس، با استفاده از نمودار قیمتی ارزان‌ترین پروازهای نزدیک به همان تاریخ به شما نمایش داده می‌شود. از میان گزینه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین بلیط برای سفر را تهیه کنید. اگر هم نمی‌دانید کدام ایرلاین بهتر است؛ به‌صورت آنلاین خدمات و هزینه آن‌ها را با هم در فلای تودی مقایسه کنید و سپس، بلیط خود را بخرید. علاوه‌بر بلیط، هتل در بندرعباس را با قیمت مناسب در فلای تودی رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *