بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دانلود فیلم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۴۴
سریال بازی تاج و تخت

خیلی از افراد دیدن یک سریال خوب را به تماشای یک فیلم سینمایی ترجیح می دهند. معمولا همراه شدن با داستان های مختلفی که در یک سریال اتفاق می افتد جذابیت و کشش بیشتری را برای یک بیننده ایجاد می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خیلی از افراد دیدن یک سریال خوب را به تماشای یک فیلم سینمایی ترجیح می دهند. معمولا همراه شدن با داستان های مختلفی که در یک سریال اتفاق می افتد جذابیت و کشش بیشتری را برای یک بیننده ایجاد می کند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن چند قسمت یا چند دقیقه از یک سریال خارجی از ادامه تماشای آن منصرف شده و از انتخاب آن سریال پشیمان شوید. اما وقتی بدانید که سریال هایی وجود دارند که هم از نظر منقدین و هم از منظر مخاطبان و تماشاچیان تحسین شده و به عنوان بهترین سریال های خارجی جهان در سال های اخیر انتخاب شده اند، آن موقع قطعا دانلود سریال های متنوع از سایت های ایرانی مانند سایت نیکی دیلی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

سریال مرلین

سریال مرلین

مرلین (به انگلیسی: Merlin) نام مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی در قالب فانتزی و ماجراجویی است. پخش این مجموعه از بی‌بی‌سی در تاریخ 20 سپتامبر 2008 آغاز شد و تا سال 2012 ادامه پیدا کرد. این سریال دارای 5 فصل می‌باشد، هر فصل 13 قسمت است و هر قسمت 45 دقیقه است. این مجموعه تلویزیونی در اواخر سال 2012 خاتمه یافت و فصل جدیدی از آن تاکنون ساخته نشده‌است. کالین مورگان در نقش مرلین، برادلی جیمز در نقش آرتور، آنجل کولبی در نقش گوئن، کتی مک‌گراث در نقش مورگانا، آنتونی هد در نقش اوتر، ریچارد ویلسون در نقش گایوس، جان هارت با صدای اژدها از جمله بازیگران این سریال هستند. با دانلود سریال مرلین به تماشای این سریال جذاب بنشینید . داستان سریال مرلین به این شکل است که مرلین یک جادوگر جوان و قدرتمند است که به سفارش مادر خود، به کملات می‌رود تا درمانگری سال‌خورده به نام گایوس را ملاقات کند. پس از دیدار با اژدهای بزرگ، متوجّه می‌شود که سرنوشت بزرگی دارد و باید از پسر اوتر پندراگون، شاه آرتور محافظت کند، جادو را به کملات بازگرداند و به پادشاه راستین آینده، کمک کند؛ مرلین برای تحقق بخشیدن به سرنوشت خود، خدمتکار آرتور می‌شود و…

سریال بازی تاج و تخت

سریال بازی تاج و تخت

بازی تاج‌وتخت (انگلیسی: Game of Thrones) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام فانتزی است که به‌دست دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. بازی تاج‌وتخت اقتباسی از مجموعهٔ فانتزی ترانه یخ و آتش نوشتهٔ جرج آر. آر. مارتین است که نخستین رمان آن بازی تاج‌وتخت است. بازی تاج‌وتخت در 17 آوریل 2011 از طریق اچ‌بی‌او در ایالات متحده به نمایش درآمد و در 19 مهٔ 2019 متشکل از 73 قسمت در هشت فصل به پایان رسید. از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفا نقش پرداخته اند میتوان به پدی کانسیداین در نقش ویسریس اول تارگرین، اولیویا کوک در نقش آلیسنت هایتاور، امیلی کری در نقش جوان آلیسنت، اما دآرسی در نقش راینیرا تارگرین، میلی آلکاک در نقش جوان رنیرا، مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین، استیو توسن در نقش کورلیس ولاریون، ایو بست در نقش رنیس ولاریون، ریس ایفانز در نقش اتو هایتاور، سونویا میزونو در نقش میساریا، فابین فرانکل در نقش کریستون کول، رایان کر در نقش هاروین استرانگ، جفرسون هال در نقش جیسون و تایلند لنیستر، دیوید هورویچ در نقش ملوس، گراهام مک تاویش در نقش هارولد وسترلینگ، متیو نیدهام در نقش لاریز قوی، بیل پترسون در نقش لیمن بیزبری، گوین اسپوک در نقش لیونل استرانگ، ویل جانسون در نقش ویموند ولاریون، جان مک میلان در نقش لنور ولاریون، تئو نیت در نقش لانور جوان و… اشاره کرد. بازی تاج‌وتخت رکورددار شمار بیننده در شبکهٔ اچ‌بی‌او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد.بازی تاج‌وتخت نامزد و برندهٔ جوایز مختلفی شده که از میان آن‌ها می‌توان به 59 جایزهٔ امی ساعات پربیننده از جمله بهترین سریال درام برای 2015، 2016، 2018 و 2019 اشاره کرد. دیگر افتخارات این مجموعه شامل نامزدی پنج جایزهٔ گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی – درام می‌شود.تولید مجموعه از ژانویه سال 2007 آغاز شد.

سریال بازی تاج و تخت

شبکهٔ اچ‌بی‌او بعد از اینکه حقوق تولید مجموعهٔ تلویزیونی برای کتاب‌ها را به‌دست‌آورد، بنیاف و وایس را برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی مجموعه که قرار بود در هر فصل یک کتاب را به تصویر بکشد، به استخدام درآورد. در ابتدا قرار بود که بنیاف و وایس به‌تنهایی نویسندگی تمامی قسمت‌ها را بر عهده داشته باشند، در حالی که جرج مارتین بعد از پیوستن به تهیه‌کنندگان، به عرصهٔ نویسندگی مجموعه نیز وارد شد.موسیقی متن این مجموعه توسط رامین جوادی ساخته شده‌است. با دانلود سریال خارجی بازی تاج و تخت از شنیدن این قطعه لذت ببرید .موسیقی متن فصل اول که حدوداً ده هفته قبل از پخش قسمت اول سریال آماده شد، در ماه ژوئن سال 2011 توسط ناشر آمریکایی وارز سرابند منتشر شد. آلبوم موسیقی‌های متن فصل‌های بعدی نیز به‌همراه آثاری از گروه‌هایی همچون نشنال، هلد استدی و سگو رش منتشر شد. موسیقی اصلی تیتراژ مجموعه نیز به دفعات بازخوانی این مجموعه روایت‌کنندهٔ نسبی داستان‌های مجموعه رمان ترانه یخ و آتش است که داستان آن در قلمرو خیالی وستروس می‌گذرد. بازی تاج‌وتخت، راوی تاریخچهٔ نبرد خشونت‌بار بین دودمان‌های اشرافی در آن سرزمین است که برای به دست آوردن تخت آهنین تلاش می‌کنند. با پیشرفت مجموعه مدعیان و تهدیدهای جدیدی در سرزمین‌های یخی شمالی و قارهٔ شرقی اسوس پدیدار می‌شوند. این داستان‌ها در سه روند اصلی به‌صورت هم‌زمان پیش می‌روند…

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *