بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب ستاره ای که چشم گواردیولا را گرفت ؛ گزینه خرید سیتی + فیلم

عملکرد گواردیول در لایپزیش فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۹


لایپزیش در صورت دریافت پیشنهاد مناسب مشکلی با فروش گواردیول ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در صورت جدایی آیمریک لاپورت از منچسترسیتی، این باشگاه یوشکو گواردیول را مدافع مناسبی برای استحکام خط دفاعی قهرمان لیگ برتر می‌بیند.

لایپزیش که پیش‌تر در برابر پیشنهادات مقاومت می‌کرد اکنون به دلیل مشکلات مالی قصد دارد برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند.

به گزارش بیلد؛ لایپزیش با وجود سرسختی در مذاکره برای فروش گواردیول، اکنون مایل است برای فروش مدافع خود مذاکره کند. در حقیقت؛ باشگاه آلمانی تمایلی به فروش مدافع کروات خود ندارد اما مشکلات مالی باشگاه و متعادل‌سازی ارقام مالی باعث شده است آن‌ها فروش برخی از ستاره‌های خود از جمله گواردیول رو مدنظر قرار دهند.

با این حال لایپزیش در مورد ارزش‌گذاری مدافع کروات خود همچنان موضع سختی دارد. از نظر آلمانی‌ها، ارزش گواردیول «بیش از 100 میلیون یورو» می‌باشد و اگر باشگاهی مایل است چنین مبلغی را پرداخت کند، آن‌ها برای مذاکره آماده خواهند بود.

منچسترسیتی مدتی است که به مدافع لایپزیش علاقه دارد و حتی در ماه گذشته گفت‌وگوهایی نیز برای انتقال این مدافع انجام داده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *