بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آشنایی با موشن گیت جادوی استودیوهای فیلمسازی و پارک آبی لگولند تور دبی

از فیلم و سرگرمی در Motiongate Dubai لذت ببرید

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۹

جادوی استودیوهای فیلمسازی را در یک پارک موضوعی تجربه کنید.چراغ ها، اکشن دوربین: هالیوود در موشن گیت دبی، واقع در پارک ها و استراحتگاه های دبی جان می گیرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جادوی استودیوهای فیلمسازی را در یک پارک موضوعی تجربه کنید.چراغ ها، اکشن دوربین: هالیوود در موشن گیت دبی، واقع در پارک ها و استراحتگاه های دبی جان می گیرد . این پارک موضوعی هیجان‌انگیز دارای سواری‌های حماسی و جاذبه‌هایی است که بر اساس برخی از خاطره‌انگیزترین و موفق‌ترین فرانچایزهای فیلم در سال‌های اخیر برای مسافران تور دبی ساخته شده‌اند.با شخصیت های مورد علاقه خود در زندگی واقعی آشنا شوید و عکسی بگیرید تا به خانه ببرید. انتظار داشته باشید چند لحظه سینمای فوق‌العاده را در اینجا تجربه کنید، از جمله لحظاتی از  Ghostbusters، Kung Fu Panda، The Smurfs، Shrek  و  Cloudy with a Chance of Meatballs .

از فیلم و سرگرمی در Motiongate Dubai لذت ببرید

سوار ترن هوایی مانند The Green Hornet’s High Speed ​​Chase و Madagascar Mad Pursuit شوید، یا در Zombieland Blast-Off پرسرعت به صورت عمودی پایین بیایید. آیا به دنبال افزایش آدرنالین هستید؟ آخرین افزوده‌های پارک را با تور ارزان دبی از دست ندهید – اولین ترن هوایی جهان با الهام از حق رای دادن جان ویک و سریع‌ترین ترن هوایی تک‌خودروی جهان، با مضمون پس از  فیلم هیجان‌انگیز Now You See Me .

برای تجربه ای عمیق، یکی از برترین جاذبه های دبی را با یک تور استودیویی با یک تور لحظه آخری دبی کشف کنید. می‌توانید ببینید که چگونه این فیلم‌های شگفت‌انگیز از یک ایده ساده رشد می‌کنند تا به یک فیلم سینمایی پرفروش تبدیل شوند. اجرای زنده می خواهید؟ آکادمی پاندای کونگ فو کار یا Operation Penguin Shake را ببینید. هر روز، برنامه‌ای عالی از سرگرمی‌ها را در اینجا خواهید یافت، و برخی از نمایش‌ها ممکن است از شما دعوت کنند تا روی صحنه شرکت کنید.

کوچکترها را سرگرم کنید – قبل از اینکه مقصد پارک موضوعی را  ترک کنید، در لگولند دبی توقف کنید  .

1

چگونه می توانم به موشن گیت دبی بروم؟

در میان پارک‌های موضوعی واقع در سرزمین شگفت‌انگیز پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی  (DPR) راحت‌ترین راه برای دسترسی به آن با ماشین یا تاکسی است. در بخش جنوبی شهر جبل علی واقع شده است و از طریق خروجی 5 در امتداد جاده شیخ زاید به طور مستقیم قابل دسترسی است. از دروازه در DPR، 10 دقیقه پیاده تا مقصد نهایی شما فاصله دارد.

چند سواری در موشن گیت دبی وجود دارد؟

موشن گیت دارای بیش از 20 سواری است که بر اساس انیمیشن های مورد علاقه و دیگر فیلم های کلاسیک مدرن ساخته شده اند. این سواری ها شامل 11 جاذبه مناسب برای کودکان و خانواده، سه شبیه ساز حرکت، هشت ترن هوایی هیجان انگیز و یک ماجراجویی رودخانه ای مبتنی بر آب ا ست.

بلیط موشن گیت دبی چقدر است؟

بلیط های موشن گیت دبی برای پیشنهاد سه شنبه های عالی از 198 درهم با احتساب مالیات شروع می شود. بلیط های خریداری شده به صورت آنلاین باعث صرفه جویی زیادی می شود. در حالی که هزینه یک بلیط یک روزه 330 درهم است، علاقه مندان به پارک های موضوعی می توانند از گذرنامه سالانه فقط از 495 درهم استفاده کنند. قیمت ها ممکن است تغییر کند، بنابراین برای آخرین اطلاعات وب سایت آنها مراجعه کنید.

آیا موشن گیت دبی داخلی است یا فضای باز؟

موشن گیت دبی فعالیت ها و مناطق داخلی و خارجی را ارائه می دهد. در حالی که بسیاری از نمایشگاه‌ها و نمایش‌های خیابانی با حضور شخصیت‌های مورد علاقه تماشاگران سینما در بیرون هستند، بازدیدکنندگان می‌توانند برای سواری، نمایش و چندین تجربه DreamWorks و همچنین برای مشاهده اجمالی از دنیای پشت صحنه فیلم‌سازی با تورهای استودیویی وارد خانه شوند.

آیا موشن گیت دبی ارزش دیدن دارد؟

بله، موشن گیت دبی قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد، به خصوص اگر اهل سینما باشید. با مناطق سرپوشیده و بیرونی، فعالیت هایی برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان وجود دارد از جمله سواری، نمایش، اجراهای زنده، ملاقات و احوالپرسی با شخصیت ها و استودیوهای تجربی که شما را به پشت پرده های دنیای سینمایی می برد.

موشن گیت دبی برای چه سنی مناسب است؟

تمام سنین در پارک پذیرفته می شوند. با این حال، کودکان زیر 13 سال باید با یک بزرگسال همراه باشند. در حالی که موشن گیت دبی دارای مناطق بازی برای کودکان نوپا است، اما جاذبه ها و وسایل سواری برای کودکان بزرگتر مناسب است زیرا می توانند با شخصیت های مورد علاقه خود تعامل داشته باشند و از مضامین همه جانبه و سینمایی ارائه شده قدردانی کنند.

آدرس موشن گیت دبی کجاست؟

دبی پارک و استراحتگاه، جاده شیخ زاید – روبروی نخل جبل علی – دبی – امارات متحده عربی

پارک آبی لگولند

در پارک آبی لگولند، واقع در پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی ، به دنیای سرگرم‌کننده بروید . با بیش از 20 اسلاید، سواری و فعالیت های هیجان انگیز، مورد علاقه جوانان و جوانان است. پارک آبی لگولند  مکانی برای آب پاشیدن و سر خوردن در یک دنیای آبی مناسب برای خانواده می باشد.یکی از بهترین پارک‌های آبی در دبی ، مقصدی مملو از تفریح ​​است که به شما امکان می‌دهد با یکدیگر مسابقه دهید یا دسته‌جمعی بروید. سافاری Duplo Splash به کودکان نوپا پاسخ می‌دهد، در حالی که چند سرسره تکی برای بچه‌های بزرگ شجاع‌تر هیجان‌انگیز است.

کارهایی که باید در پارک آبی لگولند انجام دهید

طیف وسیعی از جاذبه های مناسب برای کودکان وجود دارد . کودکان همچنین می توانند مغز خود را با Build-A-Boat تمرین دهند که در آن می توانند هر نوع قایق قابل تصوری را بسازند. آن‌ها می‌توانند آن را در برابر جریان آزمایش کنند تا ببینند چقدر خوب است، و حتی قایق‌های خود را با بلوک‌های بزرگ و نرم لگو قبل از حرکت در رودخانه تنبل سفارشی کنند.برای تداوم هیجان، اقامت خود را در هتل لگولند رزرو کنید – برای اولین بار در منطقه، ملک تازه افتتاح شده 250 اتاق را ارائه می دهد که می تواند یک خانواده پنج نفره را برای تعطیلات همه جانبه با تم لگو در خود جای دهد.سواری های هیجان انگیز در پارک آبی شهر را بیشتر امتحان کنید  یا یک ماجراجویی سرگرم کننده با خانواده برنامه ریزی کنید .

آدرس پارک آبی لگولند دبی کجاست؟

جاده شیخ زاید، روبروی نخل جبل علی – دبی – امارات متحده عربی

برای رزرو تورهای مسافرتی وارد سایت توریاب | touryabtravel.com شوید و از طریق منو تورها تور آنتالیا یا استانبول خود را رزرو کنید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *