بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با جدایی کونته این دو ستاره جایی نمی روند ؛ مخالفان صد درصدی سرمربی ایتالیایی

تهدید رومرو و ریچارلیسون به جدایی در صورت ماندن کونته

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۰
کونته ؛ تهدید رومرو و ریچارلیسون به جدایی در صورت ماندن کونته

گفته می شود ریچارلیسون و کریستین رومرو هر دو تهدید کرده بودند که اگر آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام بماند این باشگاه را ترک خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته بعد از حمله لفظی تند به دنیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام و همچنین شاگردان خود بعد از تساوی 3-3 مقابل ساوتهمپتون با هجمه‌ای بی‌سابقه مواجه شد که در نهایت به اخراج او انجامید. به نظر می‌رسد اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاهد جدایی چند ستاره از تاتنهام در پایان فصل بودیم.

گاستون ادول، روزنامه‌نگار آرژانتینی TyC Sports مدعی شده که کریستین رومرو و ریچارلیسون قبل از پایان کار کونته نسبت به ادامه همکاری با او به باشگاه اولتیماتوم داده بودند.

آنها به مدیران باشگاه اطلاع داده بودند که در صورت ادامه همکاری با آنتونیو کونته برای جدایی از تاتنهام اقدام خواهند کرد. البته این شرایط با اخرج سرمربی ایتالیایی تغییر کرد تا دو ستاره ناراضی امیدوار به درخشش دوباره در تاتنهام باشند.

ریچالیسون قبل از برکناری آنتونیو انتقاد شدیدی بابت بازی ندادن او در بازی مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بود که نشان از هرج و مرج در اردوی تاتنهام و خروج کنترل کار از دست کونته داشت. او به همراه رومرو و چند بازیکن دیگر اعتراض خود به سرمربیگری و افکار سرمربی سابق را علنی کرده بودند تا اینکه توانستند خواسته خود را به کرسی نشان داده و اخراج کونته را جشن بگیرند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *