بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره گابنی لیگ جزیره دست به دامان بارسا شد

پیر امریک اوبامیانگ خواهان بازگشت به بارسلونا با کاهش دستمزد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۰

پیر امریک اوبامیانگ بازیکن اخراجی چلسی، حاضر است دستمزد خود را برای بازگشت به بارسلونا کاهش دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیر امریک اوبامیانگ بازیکن اخراجی چلسی، حاضر است دستمزد خود را برای بازگشت به بارسلونا کاهش دهد.

به گزارش پارس فوتبال، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33ساله گابنی، تابستان گذشته با قراردادی 10 میلیون پوندی بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرد. او در تبدیل شدن به مهره‌ای ثابت در جمع آبی‌پوشان ناکام بود و با زدن 3 گل در 18 بازی از برنامه‌های گراهام پاتر خارج شد. اوبامیانگ در تلاش است تا به هر نحوی که شده به بارسلونا برگردد.

این بازیکن قبل از تعطیلات فیفادی برای تماشای الکلاسیکو راهی نوکمپ شد و حضورش در رختکن بارسا و شرکت در جشن پیروزی این تیم سران چلسی را خشمگین کرد. آنها دیگر جایی برای اوبامیانگ در تیم‌شان متصور نیستند. در چنین شرایطی باشگاه بارسلونا در حال بررسی پیشنهادی یک‌ساله و قرضی برای جذب این بازیکن هستند.

بعد از اینکه پیشنهاد 25 میلیون یوریی بارسلونا به ویتور روکه، مهاجم اتلتیکو پارانائنسه، رد شد، این باشگاه به دنبال گزینه هایی دیگر برای تقویت خط حمله خود است که پیر امریک اوبامیانگ در صدر گزینه‌های مدنظر این باشگاه قرار دارد.

با توجه به اینکه باشگاه چلسی با اضافه شدن ژوائو فلیکس و میخائیلو مودریک در زمستان خط حمله پرترافیکی دارد به نظر می‌رسد که با جدایی قرضی اوبامیانگ در تابستان جاری موافقت کند. مهاجم گابنی که ابایی از نشان دادن علاقه خود به بارسلونا ندارد برای رقم خوردن این انتقال حتی حاضر است دستمزد خود را هم کاهش دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *