بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت ستاره مطرح لیگ برتری پس از تصادف وحشتناک + جزئیات

دکتر محمدحسین پورغریب رئیس کمیته پزشکی تیم پیکان : وضعیت سامان فلاح پایدار می باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۵
سامان فلاح ستاره ملی‌ پوش پیکان دچار سانحه شد

دکتر محمدحسین پورغریب رئیس کمیته پزشکی تیم پیکان گفت : جا دارد از دکتر مسعود خدیوی پزشک معالج او تشکر کنم که از شب گذشته همه هماهنگی‌های لازم برای پذیرش و به دست آوردن سلامتی این بازیکن را انجام داده است و حال عمومی سامان خوب است، علائم حیاتی او پایدار شده و خطر رفع شده است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر محمدحسین پورغریب درباره حادثه پیش آمده برای سامان فلاح مدافع ملی‌ پوش پیکان بیان کرد:

از شب گذشته که متوجه حادثه غیرمنتظره برای سامان عزیز شدیم، بلافاصله با اورژانس تهران بزرگ و بیمارستان شهر دماوند هماهنگی‌های لازم را برای انتقال او از بیمارستان شهرستان دماوند به تهران انجام دادیم. این انتقال صورت گرفت و سریعا بررسی‌های پزشکی شروع شد.

او ادامه داد:

در بررسی‌هایی که از سر و ستون فقرات و لگن و سایر اندام‌های بدن او انجام شد، فهمیدیم خدا را شکر آسیب جدی به سر نداشته و آسیب به ستون فقرات هم بیشتر در بافت نرم است و فقط یک نقطه از بافت استخوانی مشکوک است که امروز با انجام MRI از این قسمت هم مطمئن می‌شویم.

رئیس کمیته پزشکی باشگاه پیکان همچنین گفت:

جا دارد از دکتر مسعود خدیوی پزشک معالج او تشکر کنم که از شب گذشته همه هماهنگی‌های لازم برای پذیرش و به دست آوردن سلامتی این بازیکن را انجام داده است. حال عمومی سامان خوب است، علائم حیاتی او پایدار شده و خطر رفع شده است. ان‌شاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن سلامتی‌اش را به دست می‌آورد و تمرینات ورزشی خود را از سر می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *