بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهار نظر خنده دار کلینزمن در بدو ورود به کره جنوبی

یورگن کلینزمن : می‌خواهم با کره به نیمه‌نهایی جام جهانی بروم!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
یورگن کلینزمن

یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ است.

به گزارش پارس فوتبال، امروز یورگن کلینزمن سرمربی جدید تیم‌ ملی کره جنوبی در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران ورزشی شرکت کرد تا به سوالات آنها پاسخ بدهد.

این سرمربی آلمانی که اولین تجربه حضور در فوتبال آسیا را پشت سر می‌گذارد، در این کنفرانس مطبوعاتی به موضوعات زیادی پرداخت و اظهاراتی را به زبان آورد که او را تبدیل به تیتر یک رسانه‌های کره‌جنوبی کرد.

او در این نشست مطبوعاتی خود را طرفدار جدی سون هیونگ مین دانست و همچنین گفت که هوادار فوتبال هجومی است.

بخشی از اظهارات جذاب او را در ادامه می‌خوانید:

* من در فوتبال مهاجم بوده‌ام و از فوتبال هجومی دفاع می‌کنم. ترجیح می‌دهم بازی را ۳-۴ ببریم به جای اینکه ۱-۰ برنده شویم. البته به هر حال چیزهایی هست که باید آنها را با بازیکنان تطبیق بدهم.

* مربیگری همیشه محل آموختن است. ده ماه تا جام ملت‌ها فاصله داریم و در این مدت چیزهای زیادی از کره یاد می‌گیرم و کره هم از فلسفه من اثر خواهد گرفت.

* چا دو ری را به عنوان مشاور فنی تا جام ملت‌ها در کنارم خواهم داشت. مایکل کیم که در کادر قبلی هم حضور داشت با ما خواهد بود. آندریاس هرتزوگ اتریشی هم انتخاب شده و آندریاس کوپکه هم در کادر حضور دارد.

* به نظرم پائولو بنتو کار بزرگی انجام داد. در مورد سبک جدید باید حرف‌های بازیکنان را بشنوم. من مشکلی نخواهم داشت که با سبک گذشته ادامه دهم.

* فکر می‌کنم استعفا از هرتابرلین تصمیم اشتباهی بود. این بخشی از تجربه من است و هرگز تکرار نخواهد شد. وقتی شما ده تصمیم مختلف می‌گیرید، طبیعی است همه آنها درست نباشد. من نظر منفی افکار عمومی را کاهش خواهم داد.

* اینکه من سرمربی موفقی بوده‌ام یا نه، چیزی است که شما روزنامه‌نگاران باید تعیین کنید. برای من افتخار است که در تیم‌ملی کره کار کنم و شک نکنید می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم و تیم را قهرمان آسیا کنم. من برای شما نتایجی خواهم آورد که بر این اساس من را ارزیابی کنید.

* اولین هدف من قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست. بعد به جام جهانی فکر می‌کنیم، کره قبلا به نیمه نهایی رسیده و باز هم می‌تواند برسد. اما هدف ما صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی است. سخت است اما تلاش خواهیم کرد.

* به عنوان کسی که در تاتنهام بازی کرده‌ام، بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنم. من همچنین طرفدار سون هیونگ مین هستم. او در جام جهانی وضعیت خیلی خوبی نداشت، اما فکر می‌کنم آماده خواهد شد.

* من قصد دارم در کره اقامت داشته باشم اما برخی از دستیارانم باید در اروپا باشند تا بازی لژیونرها را تماشا کنند؛ کیم مین جائه در ناپولی، لی کانگ این در مایورکا و… . مهم است که بازی آنها را از نزدیک ببینیم و بعد به صورت ویدیو کنفرانس با هم صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *