بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی ؛ کلینزمن 60 رقیب را کنار زد!

انتخاب یورگن کلینزمن از بین 61 نامزد برای هدایت تیم ملی کره جنوبی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۵
تیم ملی کره جنوبی

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی توضیح می‌دهد که یورگن کلینزمن چگونه هدایت تیم ملی کره جنوبی را به دست گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی توضیح می‌دهد که یورگن کلینزمن چگونه هدایت تیم ملی کره جنوبی را به دست گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، این هفته یورگن کلینزمن، سرمربی 58 ساله آلمانی، هدایت تیم‌ملی کره جنوبی را برعهده گرفت. گلزن سابق مانشافت که در دو سال اخیر بدون تیم مانده بود، در حالی سرمربی کره‌جنوبی شده که در آخرین تجربه ملی با ایالات متحده نتوانست به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند اما مقامات فدراسیون کره از این انتخاب خود دفاع می‌کنند.

مایکل مولر، رییس کمیته توسعه فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی، می‌گوید آنها در ابتدا 61 گزینه برای هدایت تیم ملی داشتند و در ادامه 23 نفر انتخاب شدند. این نفرات با دقت مورد بررسی قرار گرفتند تا 5 نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شود. از بین این پنج نفر، سه نفر خط خوردند تا کلینزمن به همراه آخرین رقیب دور نهایی کارزار را ادامه دهند و در نهایت نیز این سرمربی سابق آلمان بود که کلید رختکن را در دست گرفت.

فدراسیون فوتبال کره، پنج ویژگی توانایی حرفه‌ای، تجربه، انگیزه، کار تیمی و آشنایی با محیط را به عنوان معیارهای انتخاب سرمربی تیم ملی کره جنوبی معرفی کرده و مقامات فدراسیون اعتقاد دارند او انگیزه و علاقه زیادی برای کار در سئول داشته و فردی مناسب برای سرمربیگری تیم بوده است. مایکل مولر، کلینزمن را بزرگترین سرمربی تاریخ کره‌جنوبی می‌داند.

مولر که چهره تاثیرگذاری در فدراسیون کره است، همچنین توضیح می‌دهد که او با آلمان توانست در جام جهانی سوم شود و با آمریکا نیز قهرمانی جام ملتهای آمریکای شمالی را به دست آورد و به جام جهانی 2014 صعود کرد.

کلینزمن به زودی راهی سئول خواهد شد تا کار خود به عنوان جانشین پائولو بنتو را آغاز کند. او کمتر از یک سال بعد باید در رقابت با کارلوس کی‌روش، هاجیمه موریاسو، گراهام آرنولد و سرمربیان ایران، عربستان و امارات، برای قهرمانی آسیا تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *