بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلینزمن در مسیر رنار: تاتنهام سرمربی کره را می‌خواهد

یورگن کلینزمن نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۲

نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته شده است.

به گزارش پارس فوتبال، تاتنهام که چندی پیش سرمربی‌اش آنتونیو کونته را اخراج کرد و در حال حاضر کریستین استلینی به عنوان مربی موقت هدایت این تیم را به عهده دارد به دنبال استخدام یک سرمربی دائمی است.

نشریه آلمانی کیکر امروز با اعلام خبری غیرمنتظره مدعی شد یورگن کلینزمن که تنها چند ماه از منصوب شدنش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی می‌گذرد به عنوان گزینه اصلی جانشینی کونته از طرف تاتنهام انتخاب شده است.

کلینزمن که در گذشته بازیکن تاتنهام بوده روز شنبه و در جریان دیدار این تیم مقابل بورنموث در لیگ برتر در ورزشگاه تاتنهام در شهر لندن حضور داشت. دیداری که تاتنهام به لطف گلی که بورنموث در دقیقه 95 به ثمر رساند آن را با نتیجه 3-2 واگذار کرد تا زمزمه‌ها درباره کنار گذاشتن استلینی قوت بگیرد.

کلینزمن آلمانی در ماه فوریه به عنوان سرمربی هدایت کره جنوبی را به عهده گرفت و جانشین پائولو بنتوی پرتغالی شد که بعد از جام جهانی قطر از سمت خود کناره‌گیری کرد. کلینزمن روز شنبه برای تماشای ستاره تیم ملی کره سون هیونگ مین که با پیراهن تاتنهام بازی می‌کند به لندن رفته بود. بین دو نیمه هواداران تاتنهام مهاجم سابق‌شان کلینزمن را به گرمی تشویق کردند تا نشان دهند بین آنها و مهاجم سابق آلمانی‌شان رابطه گرمی برقرار است.

پیش از ادعای غیرمنتظره کیکر از چند مربی به عنوان نامزدهای جانشینی کونته در تاتنهام یاد شده بود. از جمله برندن راجرز، وینسنت کمپانی، مائوریسیو پوچتینو، گراهام پاتر و یولیان ناگلزمان نامزدهای هدایت اسپرز بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *