بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورخیز الماس ایرانی فاینورد برای پرواز بر آسمان اروپا

آمادگی علیرضا جهانبخش برای درخشش در ترکیب فاینورد در دیدار با شاختار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۳۷
علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد به دنبال تکرار بازی‌های تاثیرگذارش برای این تیم در لیگ اروپا است. فاینورد باید به مصاف شاختار برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد به دنبال تکرار بازی‌های تاثیرگذارش برای این تیم در لیگ اروپا است.

به گزارش پارس فوتبال، علیرضا جهانبخش در آخرین مسابقه فاینورد در لیگ اروپا که در مرحله گروهی مقابل لاتزیو ایتالیا قرار گرفتند، نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد، اما او امشب(پنج‌شنبه) که در نخستین دیدارشان در مرحله حذفی به مصاف شاختار دونتسک می‌روند، شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب دارد.

ستاره ایرانی فاینورد که غیر از ششمین مسابقه مرحله گروهی، در چهار دیدار دیگر در ترکیب قرار گرفته و در دیدار رفت برابر لاتزیو نیز به‌عنوان یار جانشین یک نیمه به زمین آمده بود، توانست دو گل مقابل اشتورم گراتس اتریش به ثمر رساند و امیدوار است امشب نیز در جدال با شاختار دونتسک به سومین گل خود در لیگ اروپا دست یابد.

تیم فوتبال فاینورد که در گروه F لیگ اروپا با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میتدیلند دانمارک، لاتزیو و اشتورم گراتس صدرنشین شد و مستقیما به دور یک‌هشتم نهایی راه یافت، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب مسابقه رفت این مرحله را در خانه شاختار دونتسک اوکراین برگزار می‌کند و جهانبخش امیدوار است برای پنجمین دیدار پیاپی در ترکیب تیمش باشد.

ستاره ایرانی فاینورد که در سفر به اوکراین با روحیه بالایی مقابل دوربین باشگاه فاینورد حاضر شد، در چهار بازی اخیرشان در لیگ اردیویسه و جام حذفی هلند حضور ثابت داشته که توانسته یک گل بزند و یک پاس گل بدهد و می‌خواهد همین روند را امشب در لیگ اروپا برابر شاختار دونتسک ادامه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *