بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توجیه به سبک مدیران بارسا ؛ بدشانس بودیم

عقیده مدیران بارسلونا مبنی بر بدشانسی در راه حذف از لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۴
بارسلونا

شکست بارسلونا برابر منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا به این معنا بود که آنها این فصل هم جایی در هیچ رقابت اروپایی نخواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران بارسلونا دلیل عجیبی را برای ناکامی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مطرح می‎‌کنند.

به گزارش پارس فوتبال، شکست بارسلونا برابر منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا به این معنا بود که آنها این فصل هم جایی در هیچ رقابت اروپایی نخواهند داشت.

شاگردان ژاوی فصل گذشته هم نتوانستند ازمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و شکست برابر آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا هم باعث شد که آنها از این رقابت‌ها هم حذف شوند و شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشند.

در حالی که بسیاری این تیم را شانس اصلی قهرمانی در لیگ اروپای این فصل می‌دانستند، قرعه دشوار رویارویی با منچستریونایتد باعث شد که این تیم نتواند این انتظار را برآورده کند.

حالا نشریه اسپورت مدعی شده که مدیران بارسلونا به خوبی بازی‌های این تیم را در هر دو رقابت لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در این فصل زیر نظر داشته‌اند و معتقد هستند که دلیل و توجیه درست ناکامی آنها در این دو رقابت اروپایی بدشانسی بوده است.

در واقع این باشگاه باور دارد که در قرعه‌کشی صورت گرفته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و همچنین پلی آف لیگ اروپا شانس با آنها یار نبوده و مصدومیت متعدد بازیکنان مهم و کلیدی هم بدشانسی آنها در این دو رقابت را ثابت کند.

آنها امیدوار هستند که شرایط این تیم در فصل آینده بهتر شود و شانس هم با آنها یار باشد تا بتوانند بار دیگر در سطح رقابت‌های اروپایی بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *