بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرسنال 4-0 اورتون ؛ پیش به سوی قهرمانی

پیروزی پرگل آرسنال در لندن برابر اورتون در دیداری معوقه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۵
پیروزی پرگل آرسنال در لندن برابر اورتون در دیداری معوقه

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 اورتون را شکست بدهد. توپچی ها با این برد صدر جدول را برای خود بیمه کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 اورتون را شکست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان میکل آرتتا که ماه گذشته با یک گل از اورتون شکست خورده بودند، امشب در دیداری معوقه از هفته هفتم موفق شدند با 4 گل حریف مرسی‌سایدی را هم بکوبند و بار دیگر فاصله‌شان با منچسترسیتی در صدر جدول را به 5 امتیاز افزایش بدهند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.
رفته رفته آرسنالی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما برتری آنها به موقعیت خاصی منجر نمی‌شد.

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان اورتون هم تلاش می‌کردند با استفاده از توپ‌های هوایی، روی دروازه حریف خطرساز شوند. تا اینکه سرانجام در دقیقه 40، این بوکایو ساکا بود که روی یک غافلگیری، گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پاس عالی اولکساندر زینچنکو بود که ساکا درون محوطه جریمه اورتون صاحب موقعیت شد و ضربه تماشایی او از زاویه بسته، وارد دروازه جوردن پیکفورد شد.

در دقایق پایانی بازی بار دیگر متعادل شد و در حالی که انتظار این نیمه با همان یک گل به پایان برسد، گابریل مارتینلی در وقت های تلف شده، گل دوم توپچی‌ها را به ثمر رساند.

روی تعلل ادریسا گه‌یه بود که ساکا توپ را به مارتینلی رساند و او هم در مصاف تک به تک دروازه اورتون را باز کرد. ابتدا به نظر می‌رسید که مارتینلی در هنگام دریافت توپ، در آفساید قرار دارد اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را پذیرفت تا نیمه اول با برتری 2-0 آرسنال به پایان برسد.

پیروزی پرگل آرسنال در لندن برابر اورتون در دیداری معوقه

نیمه دوم هم با برتری آرسنال آغاز شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 57، لئاندرو تروسارد صاحب یک موقعیت خوب شد ولی ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه اورتون پیدا نکرد.

پنج دقیقه همه چیز برای گل اول اورتون فراهم بود اما ضربه پای چپ دوایت مک‌نیل را آرون رمزدیل به هر شکل ممکن برگشت تا دروازه میزبان بسته بماند.

در ادامه باز هم این بازیکنان آرسنال بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و سرانجام در دقیقه 71 به گل سوم رسیدند. روی یک حرکت از سمت چپ بود که تروسارد با یک پاس در عرض مارتین اودگارد را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

پیروزی پرگل آرسنال در لندن برابر اورتون در دیداری معوقه

فشار حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 78، روی پاس توماس پارتی، این ادی انکتیا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را پیکفورد برگشت داد.

اما در دقیقه 80 تلاش بازیکنان آرسنال برای رسیدن به گل چهارم به نتیجه رسید. این بار انکتیا بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را مارتینلی با یک ضربه دقیق روی تیر اول تبدیل به گل چهارم تیمش کرد.

در دقیقه 84 آرسنال می‌توانست به گل پنجم برسد اما حضور به موقع جیمز تارکوفسکی و میسون هولگیت، دروازه اورتون را بسته نگه داشت.

در دقایق پایانی بازیکنان میهمان پیش کشیدند و در وقت های اضافه چیزی نمانده بود که یکی از گل های خورده را جبران کنند اما مقاومت رمزدیل در مقابل ضربات دمارای گری و تام دیویس، دروازه آرسنال را بسته نگه داشت تا بازی در نهایت با همان نتیجه 4-0 به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *