بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش‌بینی ابر رایانه: قهرمانی آرسنال پس از 19 سال + سند

پیش بینی قهرمانی آرسنال در لیگ جزیره توسط یک ابررایانه پیشرفته

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱
آرسنال

صدرنشینی آرسنال تا پایان فصل از نظر ابر رایانه‌ای که نتایج مسابقات فوتبال را بررسی و پیش‌بینی می‌کند هم قطعی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صدرنشینی آرسنال تا پایان فصل از نظر ابر رایانه‌ای که نتایج مسابقات فوتبال را بررسی و پیش‌بینی می‌کند هم قطعی است.

به گزارش پارس فوتبال، لیگ برتر انگلیس با نزدیک‌ شدن به هفته‌های پایانی هر روز حساس و حساس‌تر می‌شود و همه منتظر روشن شدن تکلیف قهرمان این رقابت‌ها هستند.

پیروزی 0-1 آرسنال برابر لسترسیتی در این هفته باعث شد که این تیم همچنان جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی با منچسترسیتی که با نتیجه 1-4 برابر بورنموث به پیروزی رسیده بود حفظ کند.

تاتنهام هم موفق شد با دو گل برابر چلسی به پیروزی برسد تا با دو بازی بیشتر از نیوکسل بتواند جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را به خودش اختصاص دهد و فاصله‌اش را با صدر جدول کمتر کند.

حالا ابر رایانه‌ای که نتایج مسابقات را پیش‌بینی می‌کند جدول لیگ برتر انگلیس در پایان فصل 23-2022 را پیش‌بینی کرده که بر اساس آن آرسنال جام قهرمانی را پس از 19 سال بار دیگر به خانه خواهد برد.

آرسنال

با توجه به پیش‌بینی این ابر رایانه، منچسترسیتی پس از آرسنال در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت و منچستریونایتد نیز رده سوم را به دست خواهد آورد. همچنین نیوکسل هم بالاتر از تاتنهام در رتبه چهارم ایستاده تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را از آن خود کند.

در این پیش‌بینی، ساوتهمپتون در قعر جدول جای گرفته و بورنموث و اورتون هم با قرار گرفتن در رتبه‌های نوزدهم و هجدهم به چمپیونشیپ سقوط کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *