بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل های اینترمیلان در مسیر رسیدن به پورتو در لیگ قهرمانان + فیلم

همه گل های اینترمیلان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۸


اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو میزبان پورتو خواهد بود. اینتر در گروه C پس از بایرن‌مونیخ دوم شد و پورتو به‌عنوان صدرنشین گروه B به دور بعد صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما همه گل های باشگاه اینترمیلان در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


نراتزوری در 5 بازی آخر خود شکست نخورده است و بعد از برد خانگی 3-1 مقابل اودینزه به این بازی رسیده است. از سوی دیگر پورتو سال 2023 را با موفقیت آغاز کرده و در تمام مسابقات به‌جز یک بازی پیروز شده است. آنها در آخر هفته، به لطف گل دقیقه 44 تونی مارتینز، ریو آوه را 1-صفر در خانه شکست دادند و حالا آماده تقابل با شاگردان اینزاگی هستند.

در سمت مقابل اینتزاگی 2فصل پیاپی اینترمیلان را به دور حذفی لیگ قهرمانان می‌برد؛ اتفاقی که مدتی حتی با کونته هم شدنی نبود. فصل پیش لیورپول فینالیست را در بازی برگشت در انگلیس بردند اما موفق به صعود به یک‌چهارم نشدند. حالا مقابل پورتو می‌توانند پس از مدت‌ها این طلسم را بشکنند، مقابل کونسیسائو که زمانی در همین اینتر بازی می‌کرد.

*مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو چهره ویژه این مسابقه بای ماست. او در 5بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و یکی را به‌دلیل محرومیت از دست داده. در این 5بازی میانگین یک گل زده در هر بازی را ثبت کرده و 2پاس‌گل هم داده. در 82درصد دقایق ممکن بازی کرده و روی 58درصد گل‌های تیمش در اروپا تأثیر مستقیم گذاشته. در مجموع 34بازی این فصل در همه رقابت‌ها 20گل و 11پاس‌گل ثبت کرده؛ هر 130دقیقه یک تأثیرگذاری روی گل. اینها باز هم برای پرتغالی‌ها کم است!
* بروزوویچ از چشم اینتزاگی و هواداران افتاده و کمتر از گذشته بازی می‌کند. شاید او به‌زودی باشگاه را ترک کند و فرانک کسیه که در بارسلونا اوضاع خوبی ندارد به سری‌آ برگردد و برای این دشمن باشگاه سابقش بازی کند.

*این دهمین باری است که اینتر میزبان یک تیم پرتغالی است. آنها در 9بار میزبانی قبلی شکستی نداشتند و تنها یک مساوی به حریفان پرتغالی دادند. تنها تیمی که در جوزپه مه‌آتزا شکست نخورد، بواویشتا در جام یوفا (1991)بود.
*پورتو مقابل ایتالیایی‌ها عملکرد خوبی دارد. در 7رویارویی قبلی تنها یک‌بار مقابل آنها شکست خورده که یوونتوس فصل 21-2020با رونالدو بوده و در بقیه موارد 4برد و 2تساوی به‌دست آورده.
*طارمی تاکنون با به ثمر رساندن 5گل و ساختن 2پاس گل در صدر بهترین بازیکنان آسیایی در لیگ قهرمانان این فصل قرار دارد. دایچی کامادا، ستاره تیم ملی ژاپن و عضو باشگاه فرانکفورت با 3گل بعد از طارمی قرار دارد. سون هیونگ مین تنها 2گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *