بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسیر شاگردان گواردیولا در منچسترسیتی تا مصاف با لایپزیش + فیلم

همه گل های منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۶


منچسترسیتی رقابت خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپای این فصل را امشب با سفر به آلمان و نبرد با لایپزیش در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها آغاز می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما همه گل های باشگاه منچسترسیتی در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را آماده کرده ایم.


منچسترسیتی فصل گذشته در ورزشگاه ردبول آرنا با نتیجه 2-1 در دور گروهی مقابل این حریف آلمانی شکست خورد و امشب به‌دنبال انتقام آن شکست هستند.
صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل برای لایپزیش دست نیافتنی به نظر می‌رسید چرا که آنها دو بازی اول خود را مقابل شاختار دونتسک و رئال مادرید باختند.

اما تیم آلمانی بازگشت بزرگی به این رقابت‌ها داشت و در هر چهار بازی باقی‌مانده خود به برد رسید، ‌از جمله برد شگفت‌انگیز 3-2 مقابل مادرید و توانست به‌عنوان تیم دوم از گروه F صعود کند.

آن چهار برد بخشی از روند فوق‌العاده این تیم بود که شامل 18 بازی بدون شکست در همه رقابت‌ها از اول اکتبر تا 11 فوریه می‌شد، روندی که در نهایت با شکست خانگی 2-1 مقابل اونیون برلین در بوندس لیگا به پایان رسید.
گواردیولا تحت فشار است که سیتی را بالاخره به اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. آنها در گروه G چهار بازی را بردند و در دو بازی به تساوی رسیدند تا بالاتر از دورتموند، ‌سویا و کپنهاگن به دور حذفی صعود کنند.

آبی آسمانی‌پوشان به‌دنبال صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای ششمین فصل متوالی هستند. منچسترسیتی تا قبل از شکست فصل گذشته مقابل لایپزیش روند 15 بازی بدون شکست را مقابل حریفان آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشت که یک برد 6-3 مقابل همین تیم لایپزیگ در ورزشگاه اتحاد نیز از جمله آنها بود.

سیتیزن‌ها به یک نمایش تماشایی دیگر در بازی امشب مقابل حریف آلمانی امیدوار هستند تا در بازی برگشت با خیال راحت در زمین خود به میدان بروند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *