بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های شگفت انگیز مستعدترین ستاره جوان فوتبال اروپا ؛ غوغای موسیالا در بایرن مونیخ + فیلم

گل ها و مهارت های جمال موسیالا در بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹


گل ها و مهارت های جمال موسیالا در بایرن مونیخ را ماهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های برتر جمال موسیالا ستاره جوان آلمانی باشگاه بایرن مونیخ را در فصل 2022/2023 آماده کرده ایم.


به گزارش کری هاو از اشپورت آینس، همان طور که لوئیس فن خال زمانی گفته بود: «توماس مولر همیشه بازی می‌کند»، این موضوع در حال حاضر برای جمال موسیالا تحت نظر یولیان ناگلزمان نیز صدق می‌کند.

اگرچه ناگلزمان این موضوع را به طور علنی بیان نخواهد کرد اما جایگاه موسیالا در ترکیب از سوی او تضمین شده است. این همچنین آرزوی سران بایرن مونیخ نیز هست، کسانی که موسیالا را مهم‌ترین بازیکن آینده این باشگاه می‌دانند و انتظار دارند او مانند سایر استعداد‌های خارق العاده در سنش مثل پدری و جود بلینگام به طور منظم بازی کند و در ترکیب اولیه قرار بگیرد.

موسیالا این اجازه را دارد برای چندین بازی در طول مسیر پیشرفتش، کم‌تر از حد انتظارات ظاهر بشود و به همین خاطر نباید از ترکیب کنار گذاشته شود.

ناگلزمان این موضوع را در نظر دارد اگر موسیالا گل یا پاس گلی ندهد، او را در جریان بازی از زمین بیرون نمی‌کشد یا او را از ترکیب کنار نمی‌گذارد.

پس از اینکه موسیالا در سه بازی اول خودش در سال جدید میلادی، عملکرد خوبی نداشت، ناگلزمان به صورت انفرادی با او بسیار صحبت کرد و به او توضیح دهد برای بهتر شدنش از نظر تاکتیکی، باید چه کاری انجام دهد. موسیالا نیز این اعتماد ناگلزمان در دو بازی بعدی‌اش مقابل ماینتس و وولفسبورگ جبران کرد.

سران بایرن مونیخ در تلاش برای تمدید قرارداد جمال موسیالا
در چنین شرایطی، طبیعی است مدیران بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد جمال موسیالا باشند. موسیالا با قراردادش فعلی و بند‌های پاداش موجود در آن، می‌تواند تا 8 میلیون یورو (ناخالص) در سال درآمد داشته باشد.

در قرارداد جدیدش نیز، انتظار می‌رود دستمزد او به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. هر چند در حال حاضر اعتماد باشگاه و دریافت زمان بازی، برای موسیالا بیش‌ترین اهمیت را دارد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *