بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های گزینه خرید منچستریونایتد و لیورپول از بایرن مونیخ + فیلم

عملکرد گراونبرخ گزینه خرید یونایتد و لیورپول

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۸


منچستر یونایتد و لیورپول، هر دو پیشنهادی را برای متقاعد کردن رایان گراونبرخ به ترک بایرن مونیخ، به این بازیکن هلندی ارائه کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گراونبرخ بازیکن هلندی در سال 2022 از آژاکس به بایرن مونیخ پیوست، قراردادی که پیش از پیوستن تن هاخ به منچستر یونایتد به ثبت رسید. اگر گراونبرخ برای انتقال به بایرن مونیخ به توافق نرسیده بود، تن هاخ ممکن بود او را به اولدترافورد بیاورد؛ اما انتقال گراونبرخ به بایرن مونیخ اصلا بر طبق برنامه پیش نرفت و او در اولین فصل حضورش در باشگاه تنها 6 بار موفق شد در زمین بازی حضور پیدا کند.

این مسئله باعث شده تا این هافبک هلندی، شرایط خود در بایرن مونیخ را مورد بررسی قرار دهد، به ویژه با توجه به در پیش بودن مسابقات اروپایی در تابستان آینده، قطعا او خواهان دقایق بازی بیشتری در زمین خواهد بود.

این موضوع، تن هاخ و کلوپ را گوش به زنگ کرده است و با توجه به نیاز هر دو تیم به تقویت خط هافبک خود، چنین انتقالی محتمل به نظر می‌رسد.

به نقل از میرر، یونایتد و لیورپول پیشنهادهای خود را به گراونبرخ ارائه داده اند. هرچند بایرن مونیخ به حفظ این بازیکن هلندی علاقه مند است اما ممکن است پیشنهاد انتقال قرضی را برای جلب رضایت بازیکن خود در نظر بگیرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *