بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های دیدنی خرید جدید منچستریونایتد از بایرن مونیخ + فیلم

گل ها و مهارت های سابیتزر 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۱۶


رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از مصدومیت کریستین اریکسن، زمانی که معلوم شد این ستاره دانمارکی برای مدتی طولانی قادر به بازی برای منچستریونایتد نیست، شیاطین سرخ به تلاش‌های خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی شدت دادند تا هر چه سریع‌تر جایگزینی برای اریکسن به خدمت بگیرند.

از انگلیس خبر رسید که مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی بایرن مونیخ، مهره مد نظر اریک تن‌هاخ است. مذاکرات دو باشگاه درباره انتقال قرضی او موافقت‌آمیز بوده است.

اریک تن‌هاخ امروز در کنفرانس خبری خود گفت قطعی کردن انتقال در آخرین روز پنجره زمستانی دشوار است. اما در بایرن مونیخ، مدیران باشگاه این مربی هلندی را به خوبی می‌شناسند، چرا که او مدتی به عنوان مربی و دستیار سرمربی در بایرن خدمت کرده است.

به نظر می‌رسد این رابطه قدیمی در تسریع مذاکرات بین بایرن و یونایتد موثر بوده است.حالا که مشخص شده اریکسن تا اواخر آوریل به میدان برنمی‌گردد تن‌هاخ در بازی‌های هفته آینده تنها دو هافبک مرکزی آماده در اختیار دارد.

در این شرایط، انتقال سابیتزر به منچستریونایتد کاملا منطقی به نظر می‌رسد. به خصوص با توجه به بازی حساسی که شیاطین سرخ روز چهارشنبه در نیمه‌نهایی جام اتحادیه مقابل ناتینگهام فارست در پیش دارند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *