بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خرید خبرساز آرسنال با پیراهن قرمز در گودیسون پارک + عکس

اولین بازی جورجینیو با لباس آرسنال در گودیسون پارک برابر اورتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۱
جورجینیو

جورجینیو که در روز آخر نقل و انتقالات از چلسی به آرسنال پیوست و خبرساز شد در جریان دیدار آرسنال و اورتون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینیو که در روز آخر نقل و انتقالات از چلسی به آرسنال پیوست و خبرساز شد در جریان دیدار آرسنال و اورتون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا اولین بازی‌اش برای توپچی‌ها را انجام بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی جورجینیو با حضور در دفتر باشگاه آرسنال قراردادی رسمی امضا کرد. از قرارداد این بازیکن 31ساله ایتالیایی با چلسی شش ماه دیگر باقی مانده بود.

آرسنال برای بازخرید شش ماه باقی‌مانده از قرارداد جورجینیو 11میلیون یورو به چلسی پرداخته است. توپچی‌ها همچنین حداکثر 2میلیون یورو به عنوان پاداش قرارداد به این ستاره ایتالیایی پرداخت خواهند کرد. حالا جورجینیو به آرسنال پیوسته تا خیال آرتتا را بابت خط میانی‌اش راحت‌تر کند. این ستاره ایتالیایی با توپچی‌ها قراردادی 18ماهه امضا کرد و البته آرسنال از این گزینه برخوردار است که قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کند.

با توجه به همشهری بودن چلسی و آرسنال و رقابتی سنتی که بین دو تیم جریان دارد پیوستن یک ستاره از یکی از دو تیم به دیگری همیشه خبرساز و جنجالی است. هر چند در گذشته بازیکنان متعددی بین دو تیم جابجا شده‌اند.

جورجینیو

امروز در دیدار آرسنال مقابل اورتون میکل آرتتا در دقیقه 59 تصمیم گرفت به هافبک ایتالیایی جدیدش میدان بدهد. درحالیکه توپچی‌ها با نتیجه 1-0 از اورتون عقب افتاده بودند توماس پارتی از میدان بیرون کشیده شد تا جورجینیو به جای او وارد زمین شود. هواداران آرسنال برای اولین بار در یک بازی رسمی این هافبک ایتالیایی را با پیراهن سرخ‌رنگ تیم‌شان دیدند.

پیش از شروع دیدار امروز آرسنال مقابل اورتون گفته می‌شد توماس پارتی به دلیل مشکل عضلانی به این بازی نخواهد رسید ولی آرتتا او را از آغاز به زمین فرستاد. به نظر می‌رسد آرتتا نمی‌خواهد پارتی را بیش از حد تحت فشار بگذارد. این تعویض هم فرصتی برای نمایش جورجینیو با پیراهن آرسنال بود و هم ریسک مصدومیت توماس پارتی را کاهش داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *