بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با کشف راز مخفی ثروتمند شدن میلیونر شوید

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۱۵
انجیر زرد شیرازی

اشخاص قدرتمند عاطفی مستقل اند و خودشان را دقیقاً همان‌ طور که هستند می‌ شناسد. ثروتمندان عاطفی درباره‌ ی سازگار شدن با شرایط فکر نمی‌ کنند چرا که به خاطر همینی که هستند این‌ قدر مشغله دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشخاص قدرتمند عاطفی مستقل اند و خودشان را دقیقاً همان‌ طور که هستند می‌ شناسد. ثروتمندان عاطفی درباره‌ ی سازگار شدن با شرایط فکر نمی‌ کنند چرا که به خاطر همینی که هستند این‌ قدر مشغله دارند. این افراد فوق‌ العاده فهمیده‌ اند کسانی که سخت می‌ کوشند تا با شرایط سازگار شوند می‌ ترسند خودشان باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

انجیر زرد شیرازی

برای آنکه بتوانیم قیمتی معقول و منطقی برای انجیر زرد شیرازی در نظر بگیریم باید به مواردی توجه کنیم.

از جمله این موارد برای انجیر زرد شیرازی کیفیت محصول، اندازه، خشک و یا تازه بودن آن، شهر محل کاشت آن و غیره می باشد.

به دلیل نوسانات نرخ ارز در کشور عزیزمان ایران نمی توان قیمتی ثابت برای آن در نظر گرفت، به همین دلیل از قیمت گذاری ثابت انجیر زرد شیرازی در این سایت معذوریم.

شما همچنین می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت انجیر زرد شیرازی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید و بعد از مشاوره با کارشناسان ما خرید خود را انجام دهید.

انجیر زرد شیرازی

انجیر سفید

قیمت انجیر سفید وابسته به عوامل مختلفی است.

از 100.000 تا 150.000 برای هر کیلوگرم از آن قیمت گذاری شده است.

از جمله این عوامل نوع و شکل انجیر است که به طور مستقیمی بر طعم و مزه آن تاثیر گذاشته که در نهایت موجب کاهش یا افزایش قیمت نهایی محصول می شود.

همچنین وجود نوسانات قیمتی در بازارهای داخلی و خارجی نیز باعث تغییراتی در روند قیمتی این محصول داشته است.

بنابراین شما می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان این مجموعه نسبت به تهیه ی این محصول اقدام کرده و ثبت سفارش کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

هنگام خرید انجیر سفید به این نکته توجه کنید که پوست آن باید سفید و یکدست باشد اگر لکه یا زدگی داشته باشد ممکن است درون آن خراب شده باشد.

انجیر سفید

انجیر سیاه

قیمت انجیر سیاه با توجه به دو مدل تازه یا خشک شده آن متفاوت است اما معمولا یک کیلو انجیر خشک از محدوده 100 الی 200 هزار تومان می باشد.

انجیر های سیاه دارای ویژگی و مشخصات مختلفی می باشد و امروزه می‌توان آن را به وفور در بازار پیدا کرد این انجیر دارای طعمی شیرین و مزه ای دلنشین می باشد.

البته با توجه به خرید و فروش عمده یا جزئی، قیمت این میوه متغیر است اما برای اطلاع از نرخ دقیق آن با مجموعه ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت، در ارتباط باشید.

مشاوران ما با در نظر گرفتن بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت را برای شما در نظر می گیرند همچنین برای جلب رضایت مشتریان گرامی به صورت 24 ساعته پاسخگو به سوالات شما می باشند.

انجیر سیاه

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *