بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه مهم پدری به بازیکنان بارسلونا

پدری : همه بازیکنان در امر گلزنی شرکت کنند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۲۱
بارسلونا ؛ پدری : همه بازیکنان در امر گلزنی شرکت کنند

مهاجم بارسا با وجود پیروزی یک بر صفر برابر خرونا از وضعیت تیمش راضی به نظر نمی‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته هجدهم لیگا به مصاف خیرونا رفت و به‌سختی توانست با یک گل به پیروزی برسد.

این برای سومین بازی پیاپی است که آبی‌-اناری‌ها با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا می‌کنند که این نشان می‌دهد وضعیت خط حمله تیم خوب نیست البته روبرت لواندوفسکی در این سه بازی به خاطر محرومیت نتوانسته است که به میدان برود.

پدری که برای دومین بازی پیاپی توانست برای آبی‌-اناری‌ها گلی سه امتیازی را به ثمر برساند به بازیکنان تیمش بعد از این پیروزی حساس هشدار داد. او که به عنوان بازیکن جایگزین به جای دمبله مصدوم وارد میدان شد، گفت:

کادر فنی به من می‌گویند که باید بازی به بازی بهتر شوم و بهتر توپ را لمس کنم. خوشحالم که فرصت گلزنی را به دست می‌آورم و برای تیمم گل می‌زنم. وقتی توپ را بیشتر لمس می‌کنم احساس راحتی می‌کنم اما قرار نیست که تنها من گل بزنم. باید همه بازیکنان در امر گلزنی شرکت کنند.

این بازیکن جوان ادامه داد:

متاسفانه در دیدارهای اخیر در زدن گل‌های دوم و سوم ناکام بوده‌ایم و این باعث شده تا تیم با مشکلات زیادی مواجه شود و تاوان بدهیم. برتری با یک گل همیشه شکننده است؛ چرا که تیم بازنده با تمام قدرت حمله می‌کند و هر لحظه ممکن است که گل تساوی را با حمایت هوادارانش به ثمر برساند. ما وقتی گل می‌زنیم باید تلاش کنیم تا گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم تا با خیال راحت‌تری بازی را دنبال کنیم.

بارسلونا با پیروزی در این بازی ۴۷ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم به شش امتیاز افزایش داد. البته رئال مادرید هنوز در هفته هجدهم به میدان نرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *