بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیم عجیب فلیک: تماشای دیدارها با لباس مبدل!

تماشای بازی های باشگاهی بازیکنان تیم ملی آلمان توسط هانسی فلیک با لباس مبدل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۴
هانسی فلیک

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارد از این به بعد به صورت ناشناس به تماشای بازی‌های بازیکنان مدنظرش بنشیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارد از این به بعد به صورت ناشناس به تماشای بازی‌های بازیکنان مدنظرش بنشیند.

به گزارش پارس فوتبال، ناکامی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که انتقادهای بسیاری از عملکرد و ترکیب مدنظر فلیک از سوی کارشناسان و هواداران این تیم صورت بگیرد.

با این حال، فدراسیون فوتبال این کشور به این نتیجه رسید که بهترین راه این است که همچنان به همکاری با این مربی آلمانی ادامه دهد و امیدوار باشد که او بتواند قهرمانی یورو 2024 که به میزبانی همین کشور برگزار خواهد شد را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

مسابقات انتخابی یورو 2024 قرار است نزدیک به دو ماه دیگر در قاره اروپا برگزار شود و آلمان هم این فرصت را دارد که در روزهای برگزاری دیدارهای ملی مسابقاتی را با دیگر تیم‌ها انجام دهد تا هم از شرایط مسابقه دور نباشد

حالا روزنامه بیلد خبر داده که هانسی فلیک تصمیم جالب و عجیبی گرفته و قصد دارد خودش و دستیارانش با بر تن کردن لباس مبدل به صورت ناشناس در ورزشگاه‌های مختلف حضور پیدا کند تا بتواند عملکرد بازیکنان مدنظرش را از نزدیک ببیند.

تصمیم او به این دلیل است که از گمانه‌زنی و انتشار شایعات مختلف درباره بازیکنانی که شانس دعوت به تیم ملی را دارند جلوگیری کند. گفته می‌شود که فهرست آلمان در ماه مارس با چند شگفتی و حضور بازیکنان غیرمنتظره همراه خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *