بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعجب اسطوره فوتبال آلمان از تصمیم مولر در تیم ملی

لوتار ماتئوس : باورم نمی‌شود مولر خداحافظی نکرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس ستاره سابق تیم ملی آلمان، از تصمیم توماس مولر برای ادامه حضور در این تیم ابراز تعجب کرد و هنوز باورش نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوتار ماتئوس ستاره سابق تیم ملی آلمان، از تصمیم توماس مولر برای ادامه حضور در این تیم ابراز تعجب کرد.

به گزارش پارس فوتبال، حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر که دومین حذف متوالی این تیم در این مرحله پس از جام جهانی 2018 بود باعث ناراحتی شدید مولر و اعلام خداحافظی او از دیدارهای ملی شد.

با این حال، گذر زمان کمک بسیاری به بهبود شرایط این بازیکن کرد و او از تصمیمی که در این باره گرفته بود پشیمان شد و روز گذشته اعلام کرد که تا زمانی که بتواند در تیم ملی حضور خواهد داشت.

لوتار ماتئوس درباره ادامه حضور مولر در تیم ملی گفت:

این تصمیم او برای من تعجب‌آور بود چون فکر می‌کردم تمام تمرکز او فقط روی بایرن در سه تا پنج سال آینده خواهد بود و چنین تصمیمی برایم عجیب است. اما در نهایت برای او خوشحال هستم چون نشان داد بلندپروازی بسیاری دارد. اگر فکر می‌کند هنوز عملکرد خوبی دارد پس جایش در تیم ملی است.

این ستاره سابق آلمان درباره هدف مولر اظهار داشت:

البته که برگزاری یورو 2024 در آلمان انگیزه مهمی برای مولر است. من خوشحال می‌شوم اگر او این جام قهرمانی را بالای سر ببرد چون تنها جام مهمی است که جایش در کارنامه این بازیکن خالی است. اگر مولر در دسترس باشد، مطمئنا هانسی فلیک روی او حساب خواهد کرد و به خاطر تجربه، موفقیت‌های کسب شده و سبک بازی این بازیکن به او اعتماد بسیاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *