بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بعد از یک ملاقات در منچستر: رویس به یونایتد نزدیک شد

ملاقات اریک تن هاخ با مدیر برنامه های مارکو رویس برای پیوستن به منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۳
ملاقات اریک تن هاخ با مدیر برنامه های مارکو رویس برای پیوستن به منچستریونایتد

یک رسانه انگلیسی مدعی شد اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با مدیر برنامه‌های مارکو رویس ستاره دورتموند دیدار کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک رسانه انگلیسی مدعی شد اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با مدیر برنامه‌های مارکو رویس ستاره دورتموند دیدار کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، مارکو رویس 33ساله به ماه‌های پایانی قرارداد خود با بوروسیا دورتموند وارد شده است و طبق قوانین اروپا او در حال حاضر مجاز است با باشگاه‌هایی که در بوندس‌لیگا حضور ندارند مذاکره کند.

اگر خبری از تمدید قرارداد این ستاره آلمانی با دورتموند و ادامه حضورش در سیگنال ایدونا پارک نباشد، او در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود و همین باعث شده شایعات زیادی درباره آینده این ستاره کهنه‌کار آلمانی مطرح بشود.

پیش از این اخباری درباره احتمال پیوستن او به النصر عربستان و همبازی شدن با کریستیانو رونالدو مخابره شده بود ولی پس از آن منابع نزدیک به رویس اعلام کردند او چنین قصدی ندارد و اگر دورتموند را ترک کند، مایل است به لیگ برتر ملحق شود. بیشتر گمانه‌زنی‌ها حاکی از احتمال پیوستن او به لیورپول و منچسترسیتی بود.

اما امروز دیلی‌میل مدعی شد اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با مدیران برنامه‌های رویس دیدار کرده است. براساس این گزارش دو مدیر برنامه رویس، درک هبل و دارن فریمن، اخیراً برای تماشای دربی شهر منچستر به انگلیس سفر کرده بودند و در همین سفر دیداری با اریک تن‌هاخ داشتند.

گفته می‌شود دستمزد فعلی مارکو رویس در دورتموند 300هزار یورو در هفته است و یونایتد مشکلی برای پیشنهاد دستمزدی بالاتر به این ستاره آلمانی نخواهد داشت.

رویس یکی از بازیکنان وفادار دورتموند است و با پیراهن این تیم 354 بازی انجام داده و 148 گل به ثمر رسانده است. این ستاره 33ساله آلمانی اخیراً در پاسخ به پرسشی درباره آینده‌اش گفت: “این مسائل را به مدیر برنامه‌هایش واگذار کرده و درباره آن با رسانه‌ها صحبت نخواهد کرد.”

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *