بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره جنجالی به تمرینات یونایتد

حضور مجدد جیدون سانچو در تمریمات منچستریونایتد پس از حواشی چند ماهه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱
حضور مجدد جیدون سانچو در تمریمات منچستریونایتد پس از حواشی چند ماهه

گفته می شود جیدون سانچو در تمرین بعد از ظهر سه شنبه منچستریونایتد حضور داشت. این بازیکن طی این چند ماه اخیر شرایط روحی متفاوتی را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گفته می شود جیدون سانچو در تمرین بعد از ظهر سه شنبه منچستریونایتد حضور داشت.

به گزارش پارس فوتبال، این بازیکن 22 ساله، طی این چند ماه اخیر شرایط روحی متفاوتی را پشت سر گذاشت. او که تصور می کرد در لیست انگلیسی های حاضر در جام جهانی باشد، زمانی که دید یکی از منتخبین ساوت گیت نیست، تمام پست هایش در اینستاگرام را پاک کرد و وارد شرایط روحی سخت و عجیبی شد.

تن هاخ این بازیکن را از اردوی تمرینی منچستر در اواسط جام جهانی در کشور اسپانیا کنار گذاشته شد چرا که معتقد بود از نظر ذهنی شرایط همراهی تیم را ندارد. تصور سرمربی تیم این بود که محیط متفاوت هلند و تجربه تمرینی آنجا بتواند سانچو را برای بازگشت قدرتمندانه به میادین یاری کند.

در همین راستا سانچو در یکسری جلسات تمرینی باشگاه آماتور OJC زیر نظر مربیان توصیه شده توسط تن هاخ حضور یافت. او بعد از گذراندن این دوره، هفته گذشته به منچستر بازگشت تا در تمرینات تیم باشگاهی اش شرکت کند.

سرمربی یونایتد نیز هفته گذشته با تایید بازگشت جیدون سانچو به جمع شیاطین سرخ گفته بود:

او به منچستر بازگشته و تمرینات فردی خود را آغاز خواهد کرد.

بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی، سانچو سرانجام در تمرینات منچستریونایتد حضور یافت. بر اساس این گزارش ها، این بازیکن جوان در تمرین عصر روز سه شنبه شاگردان تن هاخ دیده شده است. او بیش از ده هفته است که بازی نکرده و آخرین بار در جریان تساوی یک بر یک مقابل چلسی به میدان رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *