بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره یوونتوس خودش را به رئال پیشنهاد کرد

درخواست جالب دوشان ولاهوویچ از مدیران رئال مادرید برای جذب این بازیکن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۹
دوشان ولاهوویچ

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب یوونتوس، خودش را به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب یوونتوس، خودش را به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به اینکه آینده کریم بنزما در مادرید همچنان مشخص نیست و شایعاتی درباره احتمال انتقال او به پاری سن ژرمن به گوش می‌رسد کارلو آنچلوتی ممکن است از همین حالا به فکر پیدا کردن جانشین برای این ستاره فرانسوی باشد. دوشان ولاهوویچ می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که سرمربی رئال به آن نیاز دارد.

بنزما که بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را به دست می‌بندد تا این لحظه از تمدید قراردادش با بلانکوس خودداری کرده و قرارداد او در پایان فصل به اتمام می‌رسد. با توجه به این شرایط مدتی است که از چندین مهاجم برجسته دنیای فوتبال به عنوان جانشینان احتمالی بنزما یاد می‌شود.

یکی از این اسامی که بارها تکرار شده دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب باشگاه یوونتوس است. او از شرایط خود در یووه راضی نیست و امروز چند رسانه اسپانیایی مدعی شدند که در تماس با رئال مادرید خودش را به این باشگاه پیشنهاد داده است.

این در حالی است که پیش از این گزارش شده بود که یوونتوس با جدا شدن ولاهوویچ مخالفتی ندارد. ولاهوویچ 22ساله مهاجمی جوان است و با استعدادی که دارد می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای کارلو آنچلوتی باشد. باید دید آیا او واقعاً ستاره صرب یووه را می‌خواهد و پرز با انتقال او به مادرید موافقت خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *