بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیدواری کارلتو به هواداران رئال پس از شکست در ال کلاسیکو

کارلو آنچلوتی : این یک ماه را باید دوام بیاوریم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی معتقد است رئال از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد و تاکید کرد که باید هر طور شده این یک ماه سخت و دشوار را به سلامت تمام کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی معتقد است رئال از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد و تاکید کرد که باید هر طور شده این یک ماه سخت و دشوار را به سلامت تمام کنند.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید پس از شکست در فینال سوپرجام برابر بارسلونا، فردا شب باید در زمین ویارئال به میدان برود و در صورت پیروزی راهی یک چهارم نهایی کوپا دل ری خواهد شد. قرعه رئال در این مرحله دشوار است و باید برابر تیمی قرار بگیرد که دو هفته پیش برابرش در لالیگا شکست خورد. شرایط روحی رئال هم پس از باخت به بارسلونا خوب نیست.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:

در مقطع دشواری قرار داریم و باید هر چه زودتر از این وضعیت بیرون بیاییم. برای ارائه یک بازی خوب و صعود به دور بعد کوپا دل ری انگیزه زیادی را داریم.

در بارسلونا این روزها خبر از شروع دورانی جدید می دهند. کارلتو در این رابطه گفت:

در این قضیه ورود نمی کنم. بارسلونا برای ما رقیب بزرگی است، همین.

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار چنین بحرانی را در تیمش داشت، گفت:

مصدومانی داشتیم که غیبت‌شان روی تیم اثر منفی گذاشت و برای ما غیر قابل پیش بینی بود. اینکه در بهترین فرم نباشیم، طبیعی است ولی این یک ماه را باید دوام بیاوریم. همه رئال را مرده تصور می کنند ولی ما می‌دانیم بازی فردا چه اهمیتی دارد. باید آرامش‌مان را حفظ کنیم و به خودمان مطمئن باشیم. حریف ما بسیار قوی و روی فرم است ولی رئال هرگز تسلیم نمی شود. چه زمانی از بحران فاصله می گیریم؟ نمی دانم ولی امیدوارم همین فردا باشد.

پایان یک چرخه درخشان در رئال:

همه از سن بالای لوکا مودریچ، تونی کروس و کریم بنزما حرف می زنند ولی ما تیم جوانی هستیم و بازیکنانی خوب و باکیفیت ولی با سن پایین هم برای ما بازی می کنند. نه تنها چرخه ای در رئال تمام نشده که معتقدم تازه شروع هم شده است. ما در دوران گذار قرار داریم و به زودی بازیکنانی جدید رهبری تیم را از مودریچ، کروس و بنزما خواهند گرفت.

انتقادات از مودریچ و کروس:

کروس از نظر من شرایط خوبی دارد و در جام جهانی هم نبود ولی مودریچ که در جام جهانی بود، هنوز از فرم خوبش به دور است ولی او هم بر می گردد.

شباهت ها به رئال سال 2015 و افت در نیم فصل دوم:

تصادفی است. فصل قبل نیز در همین مقطع افت کردیم ولی در نهایت لالیگا و لیگ قهرمانان را به دست آوردیم.

چرا از آکادمی رئال بازیکنی مثل گاوی بیرون نمی آید:

پاسخ به این سوال سخت است ولی رئال اهمیت زیادی به تیم های پایه‌اش می دهد و همین حالا جوانان متولد 2004 خوبی داریم که می توانند به تیم اول کمک کنند.

شانس وینیسیوس توبیاس برای بازی در ترکیب اصلی:

او بازیکن تیم دوم رئال است ولی با مصدومیت لوکاس، کارواخال و اودریوسولا شانس خوبی برای بازی دارد و نام او در فهرست بازی است.

خروج تیم از بحران:

خیلی سخت نیست. باید روی اهداف‌مان تمرکز کنیم و کارها را به ساده‌ترین شکلش انجام دهیم. در فوتبال ساده ترین کار، خوب دفاع کردن است. باید به خودمان ایمان داشته باشیم چون مجموعه‌ای عالی هستیم. مطمئنم از این شرایط خارج خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *