بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنجال در اولدترافورد ؛ سه نفر با هم درگیر شدند

درگیری لفظی پپ گواردیولا و هری مگوایر در تونل رختکن اولدترافورد پس از عصبانیت جک گریلیش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
درگیری لفظی پپ گواردیولا و هری مگوایر در تونل رختکن اولدترافورد

شاهدان عینی در ورزشگاه اولدترافورد می‌گویند بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل یونایتد در تونل ورزشگاه بین جک گریلیش، هری مگوایر و پپ گواردیولا درگیری اتفاق افتاده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهدان عینی در ورزشگاه اولدترافورد می‌گویند بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل یونایتد در تونل ورزشگاه بین جک گریلیش، هری مگوایر و پپ گواردیولا درگیری اتفاق افتاده است.

به گزارش پارس فوتبال، اخبار منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی حاکی است دیشب بعد از پایان دربی شهر منچستر که بین دو تیم سیتی و یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد در پایان مسابقه بین جک گریلیش و پپ گواردیولا از منچسترسیتی و هری مگوایر از منچستریونایتد در تونل این ورزشگاه درگیری لفظی شدیدی اتفاق افتاده است.

این بازی زمانی به جنجال کشیده شد که برونو فرناندز گل اول یونایتد را در شرایطی به ثمر رساند که سیتیزن‌ها معتقد بودند گل او در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و باید مردود شود. این گل در زمانی به ثمر رسید که سیتی با گل جک گریلیش 1-0 پیش افتاده بود و فرناندز کار را به تساوی 1-1 کشاند تا در نهایت با گل مارکوس رشفورد دربی با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان برسد.

علاوه بر اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی سیتی در زمان به ثمر رسیدن گل فرناندز، وقتی سوت پایان به صدا درآمد مانوئل آکانجی و کایل واکر و جک گریلیش از منچسترسیتی به سمت داور رفته و با او جر و بحث کردند. اعتراض آنها به داور این بود که چرا بعد از چنین گل جنجالی‌ای از او خواسته نشده که صحنه را از مانیتور کنار زمین تماشا کند.

یان آگه فیورتوفت، کارشناس این بازی که به همراه اندی کول در ورزشگاه حضور داشت بعد از مسابقه ادعایی مطرح کرد که مسلما جنجال دربی را شدیدتر خواهد کرد. فیورتوفت مدعی شد در تونل ورزشگاه اولدترافورد هم درگیری لفظی شدیدی بین چند نفر از بازیکنان دو تیم درگرفته و پپ گواردیولا هم در این درگیری حضور داشته است.

او گفت جک گریلیش که تنها گل سیتی را به ثمر رساند در پایان بازی بسیار عصبانی بود و خشم خود را در تونل خالی کرد هر چند او نسبت به بازیکن دیگری حالت تهاجمی نداشت. در همین حال پپ گواردیولا و کاپیتان منچستریونایتد، کمی با هم بحث کردند.

فیورتوفت در ادامه گفت:

همه می‌دانیم این دربی چه تاریخچه‌ای دارد. یونایتد که دربی قبلی را 6-3 باخته بود مسلم است که از پیروزی در این مسابقه به این شکل خیلی خیلی خوشحال است.

این کارشناس نروژی که در گذشته فوتبالیست بوده درباره گل جنجالی برونو فرناندز هم گفت مطمئن نیست تصمیم داور درست بوده است یا نه. ولی فیورتوفت مدعی شد احساس می‌کند این گل باید به دلیل آفساید بودن مردود می‌شد ولی او به تصمیم کمک‌داور و داور مسابقه احترام می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *