بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعجوبه‌ اندلسی، جانوری که رئال را نابود کرد (عکس)

نمایش تاریخی و درخشان گاوی در ال کلاسیکو با پیراهن بارسلونا با گلزنی و پاس گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲
گاوی

چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.

به گزارش پارس فوتبال، یک نمایش فوق العاده از گاوی در فینال سوپرجام اسپانیا. ستاره 18 ساله گل اول بازی را به رئال زد و دو پاس گل هم داد تا در پایان MVP فینال شود و جایزه بهترین بازیکن زمین را بگیرد.

جوان اول سال 2022 فوتبال دنیا، امشب در فینال به عنوان بال چپ کاذب بازی کرد. بارسا با سیستم 2-4-4 برابر رئال قرار گرفت و گاوی به سمت چپ زمین متمایل بود و پدری در سمت دیگر زمین نقش بال راست کاذب را داشت.

بارسلونا در نیمه نخست دو گل به رئال زد و تیم برتر و مسلط زمین بود و اگر بخواهیم از نقش مثبت یک بازیکن بگوییم، باید از گاوی نام ببریم. در واقع لقب ستاره را برای ۴۵ دقیقه اول دیدار فینال سوپرجام اسپانیا را فقط باید به گاوی بدهیم.

در دقیقه ۳۳، با اشتباه مرگبار کاماوینگا در میانه میدان توپ به لواندوفسکی رسید و او هم با تک ضرب در عمق، مهاجم ۱۸ ساله را صاحب موقعیت کرد. گاوی در حالی که تکل مدافع رئال را جلوی پای خود می‌دید با ضربه‌ای دقیق توپ را به کنج دروازه فرستاد و شیرجه کورتوا را هم خنثی کرد.

گاوی

این تازه شروع کار گاوی بود. او در دقیقه پایانی بازی نمایش درخشانش را با پاس گل تکمیل کرد. ضربه بعدی ستاره‌ی ۱۸ ساله در ثانیه‌های پایانی به رئال زده شد. او از پاس در عمق استثنایی فرانکی دی یونگ نهایت استفاده را برد و با سرعت به محوطه جریمه نفوذ و در ادامه با ارسال پاس عرضی در دهانه دروازه، لقمه حاضر و آماده را برای روبرت لواندوفسکی فراهم کرد تا گل دوم اینگونه به دست آید.

در صحنه گل سوم هم نقش گاوی را پر رنگ می‌بینیم. در دقیقه ۶۸ لوا توپ را در سمت چپ به گاوی رساند، و او با پاس در عمق محکم که باز هم با پای چپ بود، پدری را در موقعیت گلزنی قرار داد و باعث شد گل سوم در حالی که مدافعان و دروازه‌بان رئال فقط نظاره‌گر بودند، به طاق دروازه کورتوا بوسه بزند و فاصله با رئال بیش از قبل شود.

گاوی

در پایان دیداری که با برتری 3-1 بارسا به اتمام رسید، انتخاب مرد برتر میدان کار ساده ای بود. پسر اهل پالاسیوس اندلوس، جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد و گفت:

بسیار خوشحالم به خاطر اولین جامم باپیراهن بارسلونا. ژاوی به خوبی برای این بازی برنامه های تاکتیکی را تشریح کرده بود و همه چیز خوب پیش رفت. من به عنوان بازیکن همه توانم را در زمین می گذارم ولی هنوز باید بهتر از اینها شوم و مسیری طولانی پیش رو دارم. باید پیشرفت کنم و هیچ محدودیتی برای خودم قائل نیستم.

سرخیو بوسکتس هم در پایان بازی از گاوی تمجید کرد. کاپیتان بارسا در ستایش از ستاره 18 ساله گفت:

گاوی مثل یک جانور است. او یک لحظه توقف نمی کند و از نفس نمی افتد. همه از قبل به توانایی های گاوی واقف بودیم و می دانستیم که او چگونه بازی می کند. گاوی بسیار جوان است و بسیاری از همسن های او اکثرا در تیم جوانان حضور دارند. او سطحی باورنکردنی از فوتبال را با پاس گل ها و گل های خود ارائه می دهد.

ژاوی هم نتوانست در نشست خبری پس از بازی از گاوی تمجید نکند:

او قلب و جانش را در زمین می گذارد و بازیکنی خارق العاده است. وقتی در زمین نیست، همیشه حس بدی به من دست می دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *