بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افول یک ستاره ؛ از آقایی در تاتنهام تا هو شدن در بشیکتاش + فیلم

مقایسه عملکرد آلی در دوران حضورش در تاتنهام با بشیکتاش

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۵


مقایسه عملکرد آلی در دوران حضورش در تاتنهام با بشیکتاش را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما به مقایسه عملکرد دله آلی در دوران اوجش در تاتنهام و عملکرد بسیار ضعیفش در بشیکتاش پرداخته ایم.


دله آلی که روزگاری برای باشگاه تاتنهام و تیم ملی انگلیس به میدان می رفت، روزهای خوبی را در لیگ ترکیه  بشیکتاش سپری نمی کند.

این بازیکن نامدار که برای بازگشت به روزهای اوج خود راهی فوتبال ترکیه شد تا بلکه بتواند با درخشش در ترکیب بشیکتاش، یک بار دیگر در سطح اول فوتبال اروپا به میدان برود، از سوی هواداران این تیم هو شد.

ملی پوش 26 ساله و سابق تاتنهام و انگلیس، پس از سپری کردن یک دوره ضعیف در اورتون، تابستان امسال به غول ترکیه پیوست.

او در دومین بازی خود در لیگ ترکیه، برای بشیکتاش گلزنی کرد و سپس به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، 2 بازی تیمش را از دست داد.

از آن زمان به بعد، همه چیز برای این بازیکن که در فینال لیگ قهرمانان 2019 به میدان رفته، در سراشیبی بوده است. او در پنج بازی خود در سوپر لیگ و قبل از تعطیلات جام جهانی، موفق به زدن گل یا ثبت پاس گل نشد.

سپس، در بازگشت دله آلی به زمین مسابقه، او در دیداری از مسابقه جام حذفی و مقابل تیم دسته سوم سانلیورفاسپورت، در دقیقه 30 تعویض شد. به نظر می رسید که تماشاگران بشیکتاش او را در حالی که از زمین خارج می شد، هو می کردند.

این در حالی است که آلی اخیراً توسط جیحون کازانچی، مدیر ورزشی بشیکتاش به دلیل عملکرد ضعیفش مورد انتقاد قرار گرفت. کازانچی به TRT Spor گفت:

هیچکس نمی تواند پاسخ دهد که آیا دله آلی در حال حاضر می تواند وضعیت را تغییر دهد یا خیر. او خیلی سخت کار می کند. او بازیکنی است که سه سال پیش ارزشش به 100 میلیون یورو (87 میلیون پوند) رسید. ولی او سقوط کرد.

او گفت:

دله آلی به شدت تمرین می کند. قبل از امضای قرارداد، با او مذاکرات فشرده ای داشتیم. شنول [گونش] به خاطر بازگرداندن بازیکنان زیادی که دوران حرفه ای شان رو به افول بوده، مشهور است. ما امیدواریم که او در نیم فصل دوم بهتر شود.

گونش سرمربی بشیکتاش نیز اعتراف کرد که آلی “ناامیدکننده” بوده است و همانطور که اوایل فصل گفت:

انتظاراتی که از دله آلی داریم هنوز برآورده نشده است. پیشرفت سایر بازیکنان را دیدیم، اما هنوز این موضوع را در دله آلی لمس نکرده ایم. اجازه دهید در مورد دله آلی به عنوان یک بازیکن صحبت نکنیم، اما او از نظر کارایی پایین تر از حد انتظار است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *