بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به بهانه دیدار تاتنهام – منچسترسیتی ؛ گل های تماشایی سون به شاگردان گواردیولا + فیلم

گل های برتر سون به منچسترسیتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰


گل های برتر سون به منچسترسیتی را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امشب از ساعت ۲۰ حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام در شمال لندن برگزار خواهد شد. تاتنهام در این دیدار به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

تاتنهام؛ خروج از برزخ
از آنتونیو کونته انتظار جام داشتند، ولی حالا به حضور بین ۴ تیم بالای جدول هم راضی هستند! هواداران تاتنهام وقتی در خانه هم تیم‌شان شکست می‌خورند سرافکنده و ناراضی هستند. اسپرز فعلاً تیم پنجم جدول است و شانس دارد دوباره به جمع ۴ تیم بالای جدول برسد، ولی هدف‌گذاری سفیدپوشان شمال لندن از وقتی که سرمربی ایتالیایی آمده چنین چیزی نبوده است. در ۴ هفته آتی ۳ بازی خانگی در پیش است و تاتنهام می‌تواند به وضعیتش سروسامان بدهد، ولی ۲ بازی مقابل سیتی و چلسی کار را سخت می‌کند. فعلاً می‌خواهند برای خروج از برزخ دست‌کم از سیتی در خانه امتیاز بگیرند.

منچسترسیتی؛ بازگشت در فوریه
۵ امتیاز فاصله با آرسنال صدرنشین البته با یک بازی بیشتر! سیتیزن‌ها وضعیت‌شان مثل قبل خوب نیست، ولی باز هم نمی‌توان گفت شانس قهرمانی ندارند. پپ گواردیولا می‌داند که تیمش هیچ‌وقت در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام پیروز نشده و دبل کردن در این فصل به منزله رقم زدن یک اتفاق مهم خواهد بود. ماه ژانویه که با چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام مصاف دادند و در فوریه هم برای این که مدعی قهرمانی بمانند مسیر دشواری پیش‌رو دارند. بعد از بازی امشب، باید ۲ هفته بعد هم به شمال لندن برگردند و با آرسنال صدرنشین مصاف بدهند.

آخرین جدال
نوزدهم ژانویه ۲۰۲۳ یعنی دو هفته قبل هم در دیداری معوقه از رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف هم رفتند که سیتیزن‌ها ۴-۲ آن بازی را بردند. محرز (۲ مرتبه)، آلوارس و هالند برای سیتی و کولوسوکی و امرسون برای اسپرز در آن دیدار گلزنی کردند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *