بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بی‌این اسپورت در ایران هم رکورد زد (گزارش)

رکورد 80 میلیونی بین اسپورت در تعداد مخاطبان جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۷
جام جهانی 2022

رسانه beIN SPORTS در پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به رکوردی تاریخی دست یافت. این آمار از جام جهانی قبلی هم بالاتر بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه beIN SPORTS در پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به رکوردی تاریخی دست یافت.

به گزارش پارس فوتبال، رسانه beIN SPORTS اعلام کرد که در طول مسابقات جام جهانی 2022 قطر، با بیش از 5.4 میلیارد بازدید در کانال‌های خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و 1.1 میلیارد بازدید از طریق رسانه‌های اجتماعی خود، به رکورد بیننده دست یافته است.

این رسانه اعلام کرد که بازی فینال 242.8 میلیون بازدید از شبکه beIN SPORTS داشته که این رقم، بیش از دو سوم جمعیت بزرگسال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را تشکیل می‌دهد.

همچنین تجزیه و تحلیل تعداد بینندگان در هر کشور نشان می‌دهد که تعداد بینندگان در قطر بالاتر از سایر کشورها بوده و 93 درصد از جمعیت بزرگسال این کشور، دیدار فینال را تماشا کرده‌اند. پس از آن مراکش (90 درصد)، لبنان (89 درصد)، الجزایر (79 درصد) و مصر (72 درصد) در رده‌های بعدی قرار دارند. این مسابقه در کانال رسمی beIN SPORTS در یوتیوب هم 25 میلیون بازدید داشته است.

این مسابقات در 24 کشور در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا توسط beIN SPORTS پخش شده و تعداد بینندگان آن نسبت به جام جهانی 2018 روسیه، 135 درصد افزایش داشته است.

تعداد بینندگان فینال مسابقات امسال در کانال‌های beIN SPORTS، نسبت به دوره قبل، 88 میلیون، افزایش داشت و میانگین تعداد بینندگان در هر مسابقه در طول مسابقات در سال 2022 به طور قابل توجهی افزایش یافت و به 80.6 میلیون نفر رسید؛ این در حالی است که در طول پوشش جام جهانی 2018 این تعداد، 36.2 میلیون نفر بود.

محمد السبعی، مدیرعامل beIN خاورمیانه و شمال آفریقا گفت:

خرسندیم که اولین نسخه جام جهانی به میزبانی منطقه خاورمیانه که صاحبان حق انحصاری پخش آن بودیم، رکورد بیننده را در این منطقه با بیش از 5.4 میلیارد بازدید در طول یک ماه شکست؛ تورنمنتی طولانی مدت که نشان‌دهنده علاقه جهان عرب برای پیگیری رویدادهای فوتبال و مسابقات مشابه است. ما مشتاقانه منتظر ارائه برنامه‌های متنوع‌تر برای شما هستیم تا به الهام بخشیدن، آموزش و سرگرمی بینندگان در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا ادامه دهیم.

مسابقات جام جهانی شاهد حضور چهار تیم عربی (قطر، عربستان سعودی، تونس و مراکش) بود که مراکش در مرحله حذفی به پیروزی‌های برجسته و تاریخی مقابل اسپانیا و پرتغال دست یافت و به اولین کشور عربی و آفریقایی تبدیل شد که به نیمه نهایی مسابقات راه می‌یابد.

جام جهانی 2022

آمار گروه رسانه ای beIN، پخش کننده انحصاری جام جهانی فوتبال 2022 قطر در 24 کشور خاورمیانه و شمال آفریقا، نشان می‌دهد که بازی نیمه نهایی مراکش مقابل فرانسه، 186.1 میلیون بازدید در کانال‌های beIN SPORTS داشته است. این رقم معادل 52 درصد از جمعیت بزرگسال خاورمیانه، شمال آفریقا و ایران است و نشان می‌دهد که 99 درصد از جمعیت بزرگسال مراکش، 82 درصد قطر، 78 درصد الجزایر، 75 درصد تونس، 67 درصد لبنان و 63 درصد عربستان سعودی این مسابقه را تماشا کرده‌اند.

صفحات رسانه های اجتماعی beIN SPORTS نیز رکوردهایی را به نام خود ثبت کردند؛ تعداد بازدیدهای ویدئویی مسابقات به صورت آنلاین که در سال 2018، 121 میلیون بود، به 1.1 میلیارد رسید و تعداد بازدید از پست‌ها به 5.5 میلیارد و تعاملات به 400 میلیون رسید که در مقایسه با 235 میلیون بازدید و 40 میلیون تعامل در سال 2018، افزایش چشمگیری داشته است.

رسانه beIN SPORTS امکان تماشای مسابقات را با گروهی از مفسران و تحلیلگران بین‌المللی از طریق هفت کانال خود، به چهار زبان مختلف را فراهم کرد و به عنوان پخش کننده رسمی مسابقات، نقش مهمی در تبلیغ این تورنمنت تاریخی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *