بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان بنزما برای دشان : به زودی همه چیز را خواهم گفت

کریم بنزما : به زودی همه چیز را برای مردم توضیح خواهم داد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹
کریم بنزما

کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.

به گزارش پارس فوتبال، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیروز برای اولین بار درباره ماجرای ترک اردوی تیم ملی این کشور توسط کریم بنزما در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد و اعلام کرد بعد از مشخص شدن میزان مصدومیت بنزما تصمیم نهایی برای ترک قطر توسط خود این ستاره گرفته شده است.

کریم بنزما

دشان در صحبتهای خود با لوپاریزین گفت:

تنها یک واقعیت وجود دارد و کریم آن را می‌داند. کریم در 14 نوامبر به تیم ملی ملحق شد و این در حالی بود که او مدتی بود در باشگاهش فعالیتی نداشت. او به صورت انفرادی تمرین می‌کرد و پزشکان گفته بودند باید برای اضافه شدن به تمرین گروهی بیشتر صبر کند. من مطمئن نبودم که کریم بتواند در بازی اول مقابل استرالیا فیکس بازی کند. وقتی دوباره مصدوم شد و نتایج آزمایشها را دکتر تیم و پزشک او در مادرید مشاهده کردند وقتی کریم به هتل برگشت من او را دیدم. نیمه‌های شب بود و ما در اتاق کریم دیدار کردیم. من به کریم گفتم عجله نکند و برای تعیین زمان بازگشتش با مدیر تیم ملی صحبت کند. ولی صبح که بیدار شدم فهمیدم کریم رفته. این تصمیم خود او بود و مطمئنم خودش هم چیز دیگری به شما نخواهد گفت.

این ادعای دشان اما باعث عصبانیت کریم بنزما شد. او به فاصله کمی بعد از منتشر شدن مصاحبه سرمربی تیم ملی فرانسه به صحبتهای او از طریق شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. بنزما با انتشار یک پست اینستاگرامی از ایموجی دلقک استفاده کرد و نوشت:

چطور جرات می‌کنی! دیدیه، شب به خیر.

کریم بنزما

این پایان ماجرا نیست و ستاره فرانسوی رئال امروز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت که به زودی همه چیز را برای مردم توضیح خواهد داد. کریم قصد دارد در مورد اتفاقات اردوی تیم ملی فرانسه و دلیل واقعی از دست دادن جام جهانی صحبت کند که احتمالا حواشی جنجالی زیادی نیز به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *