بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جنجالی شاه ماهی پرسپولیسی به جدایی کارلوس کی‌ روش + سند

محمدحسین کنعانی زادگان علیه کارلوس کی روش پیامی را منتشر کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۴
محمدحسین کنعانی زادگان علیه کی روش پیامی را منتشر کرد

پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران، محمدحسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، محمدحسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.

کارلوس کی روش، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی در پایان این پست، با انتشار متنی که رنگ و بوی جدایی می داد، نوشت:

از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.

هر چند که کی روش در متنی که به اشتراک گذاشته صراحتا از جدایی خود خبر نداده اما مشخصا منظور او از جملات منتشر شده، پایان همکاری با فدراسیون فوتبال ایران است، بخصوص اینکه در هفته های گذشته نیز شایعات زیادی درباره حضور او روی نیمکت تیم ملی قطر به گوش می رسید.

با یان حال، پست اینستاگرامی کی روش با یک حاشیه جالب توجه همراه شده است. حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی که در رقابت های جام جهانی تنها 45 دقیقه و در نیمه دوم دیدار با انگلیس به میدان رفت، واکنش عجیبی به پست کی روش داشت.

محمدحسین کنعانی زادگان که در 11 دیدار از مراحل دوم و سوم مقدماتی جام جهانی و به همراه شجاع خلیل زاده ترکیب خط دفاعی را تشکیل داده بودند، سهم چندانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر نداشتند. شجاع در هر سه دیدار روی نیمکت نشسته بود و کنعانی نیز فقط در نیمه دوم دیدار برابر سه شیرها فرصت بازی را به دست آورد.

در واقع، این دو مدافع از حامیان اصلی دراگان اسکوچیچ به شمار می رفتند و حتی پس از حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی، شایعاتی مبنی بر احتمال کنار گذاشته شدن شجاع و کنعانی نیز به گوش می رسید که این اتفاق رخ نداد اما با وجود اینکه این دو مدافع جزو ارکان اصلی تیم اسکوچیچ بودند و حالا و پس از خداحافظی تلویحی کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان نیز با انتشار کامنتی، سرمربی پرتغالی را به خیانت متهم کرده است. مدافع تیم الاهلی قطر زیر پست کی روش نوشته است:

تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.

پس از پایان رقابت های جام جهانی، کنعانی و خلیل زاده حسابی از سرمربی تیم ملی دلخور بودند چرا که به دلیل انجام بازی های متعدد در ترکیب تیم ملی، حضور در جام جهانی را حق خود می دانستند اما کی روش ترجیح داد تا از سیدمجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی استفاده کند و کنعانی نیز پس از اطمینان از جدایی سرمربی تیم ملی، اینگونه او را به خیانت متهم کرده است.

محمدحسین کنعانی زادگان علیه کی روش پیامی را منتشر کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *