بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منتظر انفجار بزرگ در لیگ ستارگان قطر باشید + عکس

ورود اکثر تیم های لیگ ستارگان قطر با بودجه کلان به بازار نقل و انتقالات زمستانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۴
ورود اکثر تیم های لیگ ستارگان قطر با بودجه کلان به بازار نقل و انتقالات زمستانی

کمتر از یک ماه تا آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر باقی مانده است و رسانه قطری مدعی شده تیم ها با جیب پر وارد بازار می شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمتر از یک ماه تا آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر باقی مانده است.

به گزارش “ورزش سه”، از نامگذاری لیگ قطر موسوم به لیگ ستارگان، مشخص است که این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس قصد دارد چه تصویری را از فوتبال خود به جهان نشان دهد؛ لیگی مملو از تیم‌های پرستاره و بازیکنانی که هر تیمی آرزوی داشتنشان را دارد.

حالا و پس از پایان جام جهانی، به نظر می‌رسد فوتبال قطر با جدیت بیشتری قصد دارد در عرصه باشگاهی، رسالت موردنظر خود را پیش ببرد و همچنین نام خود را بر سر زبان‌ها نگه دارد. در حالی که کمتر از یک ماه تا پنجره زمستانی باقی مانده، روزنامه الرایه خبر داده که «85 درصد از باشگاه‌ها با بودجه قابل توجه وارد بازار» می‌شوند.

این روزنامه چاپ دوحه همچنین مدعی شده که باشگاه‌های لیگ ستارگان قصد دارد سهمیه‌های خارجی خود را تغییر بدهند و بازیکنان ستاره که در اروپا توفیق چندانی نیافته‌اند را با پرواز بیزینس کلس، به قطر بیاورند تا همچنان چشم‌ها را به خود خیره کنند.

ورود اکثر تیم های لیگ ستارگان قطر با بودجه کلان به بازار نقل و انتقالات زمستانی

در ماه‌های پیش از آغاز جام جهانی، فدراسیون فوتبال قطر بازیکنان ملی‌پوش را از باشگاه‌های قطری جدا کرد تا این فصل تحت تاثیر برگزاری جام جهانی قرار بگیرد اما حالا باشگاه‌ها فرصت این را دارند تا تیم‌های خود را دوباره سازماندهی کنند و وارد رقابت برای قهرمانی لیگ داخلی و آسیایی شوند.

باتوجه به حضور احتمالی کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان، رقابت برای جذب ستاره‌ها در حاشیه خلیج فارس به اوج خود خواهد رسید و این بار باید منتظر گام عملی از سوی باشگاه‌های قطری ماند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *