بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

السد در قطر روی نوار شکست + عکس

شکست 2 بر 1 السد برابر الغرافه در لیگ ستارگان قطر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۲۷
شکست السد برابر الغرافه

در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، السد که ملی‌پوشانش را برای آماده‌سازی در راه جام جهانی به تیم ملی سپرده، در مقابل الغرافه قرار گرفت و دومین باخت فصل را تجربه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

السد در دیداری جذاب و تماشایی مقابل الغرافه شکست خورد.

به گزارش پارس فوتبال، در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، السد که ملی‌پوشانش را برای آماده‌سازی در راه جام جهانی به تیم ملی سپرده، در مقابل الغرافه قرار گرفت و دومین باخت فصل را تجربه کرد.

شاگردان خاوی گارسیا در استادیوم اجوکیشن سیتی با حضور کازورلا، گیلهرمه، بونجاح و… همچنان پرستاره به نظر می‌رسیدند اما این الغرافه بود که روی حرکت تکنیکی ستاره‌اش، یاسین براهیمی و پاس فوق‌العاده او به ایشاک بالفودیل موفق شد گل نخست را در دقیقه ۳۹ بزند.

گل اول در حالی به ثمر رسید که پیش از آن رودریگو تاباتا هافبک السد از زمین اخراج شده بود و در نهایت نیمه نخست با همین نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم یاسین براهیمی این‌بار با تکنیک فوق‌العاده خود سه بازیکن السد را دریبل زد و با ضربه چیپ دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

شکست السد برابر الغرافه

پس از این گل السد بر حملاتش افزود و در دقیقه ۷۹ با شوت گیلهرمه موفق شد یک گل را جبران کند.

با این حال در نهایت این شاگردان آندره استراماچونی بودند که پیروزی شیرین مقابل یکی از مدعیان قهرمانی را تجربه کردند و ۷ امتیازی شدند و به رتبه چهارم رسیدند.

السد نیز با دو شکست، یک پیروزی و یک تساوی چهار امتیازی باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *