بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکنیکی که باعث شد ره صد ساله را یک شبه طی کنم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰
طبع سیب

پولدار شدن و دست یافتن به ثروت زیاد رویای بیشتر آدم‌ های کره‌ ی زمین است اما همانطور که می دانید تنها بخش کوچکی از افراد به این هدف می رسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پولدار شدن و دست یافتن به ثروت زیاد رویای بیشتر آدم‌ های کره‌ ی زمین است اما همانطور که می دانید تنها بخش کوچکی از افراد به این هدف می رسند. من به دلیل اینکه میخواستم جزو آن دسته از افرادی باشم که به عنوان میلیاردر لقب گرفته اند، تصمیم گرفتم کسب و کار نوینی را در حوزه های مختلف مانند لوبیا، سیب و لیمو آغاز کنم و در نهایت توانستم خود را در گروه آن دسته از افرادی که در جهان ثروتمند هستند قرار بدهم.

طبع سیب

بنظر شما در میوه جات، طبع سیب درختی چیست؟ و بهترین سیب در ایران متعلق به کدام منطقه می باشد؟ ابتدا باید بگوییم که سیب دارای طبع گرم و تری دارد و بهترین سیب درختی در ایران به سمیرم تعلق دارد، این منطقه یک شهر در نزدیکی اصفهان می باشد که دارای آب و هوای معتدل است.

وجود آب و هوای مساعد و خاک حاصلخیز در این منطقه موجب شده است که پوشش گیاهی فراوانی در این مناطق پدید آمده است و درختان سیب با بهترین کیفیت در این بلاد رشد می کنند.

نکته جالب این است که علاوه بر این که سیب درختی سمیرم با بهترین کیفیت به تمام دنیا صادر می شود، چوب درخت سیب هم بعنوان صنعت چوب و حتی ذغال سازی به کار می رود که در آن موارد هم با کیفیت موجود می باشد.

طبع سیب

طبع لیمو شیرین

به گفته برخی از متخصصین، با توجه به طبع لیمو شیرین برای کسانی که گرم مزاج هستند، لازم و ضروری می باشد و باعث سردی نمی شود زیرا این میوه باعث کاهش التهابات درونی کبد، حرارت و رطوبت بدن می شود.

همچنین باعث می شود تا خون رقیق شده و هضم غذا های شیرین، سنگین و چرب را راحت تر می کند. ضمنا، مصرف لیمو ترش این میوه پرخاصیت، یبوست را در افراد گرمی مزاج رفع می کند.

همچنین مشکلاتی مانند تورم، قرمزی، گرفتگی صدا و حلق، خارش ته حلق یا حنجره، تنگی نفس و جوش را بهبود می بخشد.

شایان ذکر می باشد، افرادی که دارای ضعف اعصاب می باشند و سرد مزاج هستند، به هیچ عنوان از لیمو ترش و حتی دیگرخوردنی های ترش مصرف نکنند.

طبع لیمو شیرین

طبع لوبیا چیتی

اکثر مادران و آشپزان برای قورمه سبزی از لوبیا چیتی استفاده می کنند و از محبوبیت بسیاری در بین طرفداران برخوردار است. خیلی از مردم  نمی دانند، که طبع لوبیا چیتی سرده یا گرم؟ اکثر مردم آن را به اشتباه می گیرند. در اینجا باید گفت، لوبیا چیتی با وجود این که در مناطق سردسیر کشت می شود، اما طبع آن گرم و تر است.

پخته ی این لوبیا با ادویه های مخصوص بسیار برای میان وعده مناسب است. در برخی از مناطق کشوراز لوبیا چیتی ترشی استفاده می کنند و بسیار طعم خوبی با سرکه دارد.

طبع لوبیا چیتی

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *