بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره فرانسه به تقابل حساس با لواندوفسکی در جام جهانی

کینگزلی کومان : روش متوقف کردن لواندوفسکی را بلدیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
کینگزلی کومان

کینگزلی کومان مدافع فرانسوی در خصوص تقابل با لهستان در دور یک هشتم نهایی و مقابله با لواندوفسکی صحبت هایی را مطرح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کینگزلی کومان مدافع فرانسوی در خصوص تقابل با لهستان در دور یک هشتم نهایی و مقابله با لواندوفسکی صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، دو تیم فرانسه و لهستان برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روز یکشنبه 13 آذر به مصاف هم خواهند رفت.

خنثی کردن مهاجم لهستانی در این دیدار، یکی از بزرگترین وظایف مدافعان دیدیه دشان خواهد بود.

مهار کردن لواندوفسکی از این نظر که حملات لهستانی ها به او ختم می شود می تواند اقدامی کلیدی برای نتیجه گیری تیم ملی فرانسه باشد.

از این رو کینگزلی کومان وینگر خروس ها در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کینگزلی کومان، چگونه ستاره لهستان روبرت لواندوفسکی، مهاجم و هم تیمی سابق خود در بایرن مونیخ را متوقف می کنید؟

او در حرکاتش بازیکن بسیار خوبی است. ضربات آخر فوق العاده ای دارد. من مدت زیادی با او بازی کردم. لوا حتی در تمریناتش جدیت خاصی دارد که سال ها او را در این سطح قرار داده است. ما هر کاری می کنیم تا او گل نزند. بهترین اتفاق این است که او توپ را در اختیار ندارد (با لبخند). اگر بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که او فرصتی پیدا نمی کند تا زهرش را بریزد بسیار خوب خواهد شد.

آیا قرار گرفتن در کنار بازیکنان تعویضی که مقابل تونس شکست خوردند برای شما نا امید کننده خواهد بود؟

نمی توان از ترکیب ابتدایی تیم در جام جهانی ناامید شد. این اولین باری بود که از ابتدا در ترکیب بودم و آن را به عنوان یک رویا در دوران کودکی به واقعیت تبدیل کردم. همه ما اینجا هستیم، همه می خواهند بازی کنند و آرزوی بازی کردن دارند. ما در حال حاضر دوباره متحد شده ایم و هدف اصلی ما که کسب مقام اول در گروه بود محقق شده است. ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم اما این روی روحیه روزمره ما تأثیری نخواهد داشت.

آیا مرحله یک هشتم نهایی مقابل لهستان یادآور شکست در یورو مقابل سوئیس در سال 2021 است؟

این یک بازی جام جهانی است. در یک مسابقه هر اتفاقی ممکن است.
ما با جدیت لازم به سوی این دیدار خواهیم رفت. حذف مقابل سوئیس در ضربات پنالتی مربوط به گذشته است، اما ما در این نوع مسابقات تجربه کسب می کنیم و مطمئن هستیم که دیگر این اتفاق نمی افتد. شما باید از اشتباهات خود درس بگیرید. اما لهستان حریفی کاملا متفاوت است. لهستان یک سبک بازی دارد که ما اغلب با آن برخورد کرده ایم، بنابراین ما سوپرایز نخواهیم شد.
ما می دانیم که آنها به خوبی ضد حمله می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *