بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هق هق لوا و دستیابی به رویا در جام جهانی + عکس

احساساتی شدن روبرت لواندوفسکی پس از اولین گلش در جام جهانی برای لهستان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۱
احساساتی شدن روبرت لواندوفسکی پس از اولین گلش در جام جهانی برای لهستان

روبرت لواندوفسکی فوق ستاره تیم ملی لهستان توانست نقش مهمی در کسب پیروزی تیمش مقابل تیم ملی عربستان داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرت لواندوفسکی فوق ستاره تیم ملی لهستان توانست نقش مهمی در کسب پیروزی تیمش مقابل عربستان داشت.

به گزارش پارس فوتبال، هدر دادن پنالتی مقابل مکزیک در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ کاری کرد تا علاوه بر از دست رفتن پیروزی تیم ملی لهستان، روبرت لواندوفسکی هم در زدن گل ناکام بماند و با ناراحتی شدید آن بازی را پشت را پشت سر بگذارد، اما ستاره بارسلونا امروز با انرژی تازه و روحیه بالا برابر عربستان قرار گرفت و یکی از بهترین‌های تیمش در کنار شزنی بود.

لواندوفسکی در دقیقه ۳۹ می‌توانست دروازه تیم ملی عربستان را باز کند، اما ضربه او به سمت راست زمین رفت ولی این مهاجم با دنبال کردن توپ و پاس کات‌بک، پیوتر زیلینسکی را در مقابل دروازه قرار داد تا این بازیکن با شوت محکم گل اول بازی را برای لهستان بزند.

فوق ستاره بارسا که طی دو فصل اخیر توپ طلای فوتبال اروپا را گرفته و آقای گلی لیگ قهرمانان را هم در کارنامه دارد و اکنون هم صدرنشین جدول برترین گلزنان لالیگا اسپانیا است، پس از یک مسابقه ناکامی در گلزنی، امروز یک پاس گل داد ولی در دقیقه ۶۶ دیدار با عربستان بازهم در زدن گل بدشانس بود.

روبرت لواندوفسکی که با وجود درخشش خیره کننده در رقابت‌های باشگاهی و ملی، تجربه گلزنی در جام جهانی را در دوران فوتبال خود نداشته و در جام جهانی ۲۰۱۸ هم طی سه بازی نتوانسته بود این کار را انجام بدهد، امروز پس از یک پاس گل و یک ضربه به تیرک، به این روند پایان داد و حتی می‌توانست دبل کند.

احساساتی شدن روبرت لواندوفسکی پس از اولین گلش در جام جهانی برای لهستان

لواندوفسکی در دقیقه ۸۲ بازی امروز پس از اینکه عبدالله المالکی، ستاره خط میانی عربستان به بدترین و عجیب‌ترین شکل ممکن توپ را با رد شدن از زیر پای‌اش لو داد، در موقعیت تک به تک با محمد العویس قرار گرفت و با شوت زمینی موفق شد نخستین گل خود در دومین حضورش در جام جهانی را به ثمر رساند.

لوا پس از طلسم‌شکنی و زدن نخستین گل خود در پنجمین بازی انجام شده‌اش در جام جهانی، روی زمین ورزشگاه اجوکیشن سیتی نشست و به شدت از خوشحالی زیاد، گریه کرد و در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

احساساتی شدن روبرت لواندوفسکی پس از اولین گلش در جام جهانی برای لهستان

کاپیتان تیم ملی لهستان در دقیقه ۹۰ هم یک فرصت عالی دیگر برای زدن دومین گل خود داشت، اما با وجود اینکه در موقعیت تک به تک قرار گرفت، ضربه چیپ او را محمد العویس توانست مهار کند و در ادامه نیز سلطان الغنام توپ را دفع کرد تا لوا با یک گل زده این بازی را پشت سر بگذارد.

لوا پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه، بیشتر از هر بازیکن دیگری از لهستان خوشحال بود و هر دو دست خود را با مُشت‌های گره کرده بالا برد و هم‌بازیانش را درآغوش گرفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *