بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تماشای شکست مسی رکورد شکست(عکس)

دیدار آرژانتین و لهستان پرتماشاگرترین دیدار جام جهانی 2022 با بیش از 88 هزار تماشاگر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۳
تیم ملی آرژانتین

دیدار تیم‌ ملی آرژانتین و تیم ملی عربستان در ورزشگاه لوسیل بیشترین تماشاگر را در بازی‌های انجام شده جام جهانی 2022 داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌ ملی آرژانتین و تیم ملی عربستان بیشترین تماشاگر را در بازی‌های انجام شده جام جهانی 2022 داشت.

به گزارش پارس فوتبال، باخت غیر منتظره لیونل مسی و یاران‌اش در نخستین بازی جام جهانی مقابل عربستان در حالی رقم خورد که هواداران دو تیم پرشمارترین تعداد تماشاگران حاضر در مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در چهار مسابقه انجام شده در دو روز آغازین جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه‌های A و B دیدار افتتاحیه بین تیم‌های ملی قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت، بیشترین تعداد تماشاگر را با حضور ۶۷ هزار و ۳۷۲ نفر در استادیوم به خود اختصاص داده بود که در نخستین بازی امروز این رکورد شکسته شد.

قطری‌ها که استقبال چشمگیری از ورود تیم ملی آرژانتین به این کشور داشتند و تمرینات این تیم نیز با حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان بین‌المللی پوشش داده می‌شد، امروز هم در دیدار برابر عربستان یک رکورد را ثبت کردند.

بنابر اعلام فیفا، ۸۸ هزار و ۱۲ نفر با حضور در ورزشگاه لوسیل، شکست دو بر یک تیم ملی آرژانتین مقابل عربستان را تماشا کردند که این دیدار پرتماشاگرترین بازی تا روز سوم جام جهانی به حساب می‌آید و همچنین در تاریخ فوتبال قطر بی‌سابقه بوده است.

تیم ملی آرژانتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *