بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اختلاف عجیب هالند با امباپه و لواندوفسکی! + عکس

ارلینگ هالند صدرنشین جدول بهترین گلزنان فصل اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۰

نشریه توتو مرکاتو ایتالیا به بررسی امتیاز بازیکنان حاضر در کورس کسب کفش طلای اروپا پرداخته است. جایی که ارلینگ هالند در صدر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه توتو مرکاتو ایتالیا به بررسی امتیاز بازیکنان حاضر در کورس کسب کفش طلای اروپا پرداخته است. جایی که ارلینگ هالند در صدر است.

به گزارش پارس فوتبال، بزرگ‌ترین شانس برای ستاره‌های حاضر در جدول گلزنان اروپا، غیبت ارلینگ هالند و ویکتور اوسیمن در این هفته از لیگ‌های انگلیس و ایتالیا بود.

چرا که می‌توانستند از این فرصت استفاده کرده و خود را به این دو ماشین گلزنی برسانند. با این حال بزرگ‌ترین بدشانسی برای کیلیان امباپه بود که نتوانست مقابل لیون گلزنی کرده و فاصله خود را با دو فوق ستاره منچسترسیتی و ناپولی کم کند.

در حال حاضر ارلینگ هالند آقای گل لیگ جزیره با ۵۶ امتیاز نزدیک‌ترین بازیکن به کسب کفش طلای اروپا است. او تا به حال ۲۸ گل به ثمر رسانده که با توجه به ضریب دو برای لیگ انگلستان، حالا نیز ۵۶ امتیاز دارد.

بازیکنی که البته دو رقیب جدی برای خود می‌بیند. ویکتور اوسیمن از ناپولی و هری کین از تاتنهام هر کدام با ۲۱ گل، ۴۲ امتیاز‌ به دست آورده‌اند و در تعقیب فوق ستاره نروژی برای کسب کفش طلای اروپا هستند.

اما انر والنسیا، ستاره ونزوئلایی فنرباغچه مهمان ناخوانده این جدول است. بازیکنی که حالا بالاتر از کیلیان امباپه و با امتیار ۳۹، در تعقیب بازیکنانی بالای دست خود است. او ۲۶ گل در لیگ ترکیه به ثمر رسانده که ضریب ۱.۵ دارد.

فوق ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی و جاناتان دیوید هر کدام با ۳۸ امتیاز رده‌های بعدی را در اختیار گرفته‌اند. بازیکنان شاغل در لیگ فرانسه که هر کدام ۱۹ گل در فصل جاری به نام خود ثبت کرده‌اند.

نکته جالب توجه اما، حضور رابرت لواندوفسکی با امتیاز ۳۴ در رده هشتم جدول رده‌بندی است. جدولی که یک آسیایی هم در آن دیده می‌شود و فروهاشی، ستاره ژاپنی سلتیک با امتیاز ۳۰ است که تا به اینجا در رده چهاردهم قرار دارد. بازیکنی که ۲۰ گل به ثمر رسانده و با توجه به ضریب ۱.۵ برای لیگ اسکاتلند، چنین امتیازی را برای خود می‌بیند.

کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید نیز بعد از هت‌تریک در بازی روز گذشته با ۲۸ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته و اختلاف زیادی با بازیکنانی مثل هالند و اوسیمن دارد.

جدول امتیازات ستاره‌های حال حاضر اروپا برای رسیدن به کفش طلا به شرح زیر است:

ارلینگ هالند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *