بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حداقل ها بودند که مرا میلیارد کردند

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۲
پارچه کرپ فلورانس

من این تجربه را در زمانی که در زمینه انواع پارچه شروع به کار کردم آموختم که کمال گرا نباشم و از حداقل ها کمک بگیرم و با آنچه که داشتم شروع کردم و به مرور در مسیر تکامل، به بقیه استانداردها رسیدم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

من این تجربه را در زمانی که در زمینه انواع پارچه شروع به کار کردم آموختم که کمال گرا نباشم و از حداقل ها کمک بگیرم و با آنچه که داشتم شروع کردم و به مرور در مسیر تکامل، به بقیه استانداردها رسیدم.

پارچه اسپان باند

اسپان باند‌ پارچه ای بی بافت با قدمتی دیرینه است، این محصول به دلیل برخورداری از ویژگی های مطلوب، کاربرد گسترده ای در صنایع دارد ما در اینجاییم تا شما را با کاربردها و قیمت پارچه اسپان باند آشنا سازیم.

پارچه اسپان باند چیست؟

ممکن است شما همراهان عزیز تا به حال اسم این پارچه را نشنیده و یا با کارایی های مختلف آن آشنا نباشید، این نوع پارچه از بافت تار و پود تشکیل نشده و فرآیند تولید آن به شکل بی بافت می باشد.

تولید این پارچه تقریبا از یک قرن پیش آغاز شده و با گذشت سال های بسیار، در تولید این محصول تغییراتی ایجاد شده است.

فرآیند تولید اسپان باند با ذوب پلی پروپلین در دستگاه اکسترودر آغاز شده و طی گذر از مراحل مختلف، فیلامنت های تولیدی کش داده شده و اسپان تولید می شود.

پارچه های مختلفی به عنوان منسوجات بی بافت تولید و به بازار عرضه می شوند.

اما بدون شک اسپان باند در میان آن ها به دلیل مصارف و قابلیت های مختلف، سهم بزرگی از بازار خرید و فروش را به خود اختصاص داده و به عنوان محصولی فوق العاده شناخته شده است.

پارچه اسپان باند

پارچه بیمارستانی اصفهان

وجود ویژگی های خاص و منحصر به فرد در پارچه بیمارستانی اصفهان، این پارچه را به محصولی کاربردی و پرمصرف تبدیل کرده است که قیمت پارچه بیمارستانی اصفهان در صورت خرید از تولیدکننده اصلی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پارچه بیمارستانی اصفهان یکی از پر مصرف ترین پارچه های تولیدی می باشد که به علت ویژگی های خاص خود، نقش مهمی را در تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی به عهده دارد.

از کاربردهای مختلف این پارچه ها می توان به تولید لباس برای کادر درمان و بیماران اشاره نمود.

همچنین این محصولات در تولید روتختی، پرده، ملحفه، گان جراحی، کلاه، ماسک و سایر محصولات مورد نیاز در این محیط، مورد استفاده قرار می گیرند.

پاکیزگی محیط بیمارستان و عدم گسترش ویروس و عوامل بیماری زا در این فضا، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و همین موضوع سبب تولید پارچه های بیمارستانی شده است.

این پارچه ها که بر پایه علم و دانش روز و به صورت کاملا تخصصی به تولید می رسند، به دلیل مقاومت فوق العاده در مقابل انواع ویروس ها و عوامل بیماری زا، بسیار مورد مصرف بوده و محبوبیت بالایی دارند و امروزه در تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی از آن ها استفاده می شود.

پارچه بیمارستانی اصفهان

پارچه کرپ فلورانس

‌ ما در این مطلب به بررسی تاریخچه و کاربرد و قیمت پارچه کرپ فلورانس می پردازیم، لباسها و سایر پارچه های ساخته شده از پارچه کرپ اغلب شیک و پرکاربرد هستند.

بسیاری از فرهنگها این شکل از پارچه را در مرحله ‌ای از توسعه پذیرفته ‌اند و می توان آن را تاریخچه پارچه کرپ محسوب کرد، پارچه کرپ در تاریخ تمدن بشری منحصر به فرد نیستند.

پارچه کرپ فلورانس هنوز توسط زنان ارتدوکس یونانی برای عزاداری استفاده می شود.

فرهنگهای مختلف شبه قاره هند در قرن نوزدهم کرپ را در ساحل رایج کردند همچنین، در روژاوا، در قرن 19، کرپ گسترش یافت.

پارچه کرپ دنیای مد را طوفانی کرده است و پارچه ‌های کرپ امروزی که در اصل از ابریشم ساخته شده‌اند، می‌توانند از مواد در دسترس مانند پنبه، ویسکوز دوخت و تهیه شوند.

در دوران باستان، به ویژه دوران ویکتوریا، زنان یونانی لباسهای کرپ رنگ می‌پوشیدند؛ پارچه ‌ای که نماد انتخابهای مد امروزی است.

پارچه کرپ فلورانس

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *