بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری تکان دهنده مورگان درباره مصاحبه با رونالدو

پیرس مورگان : رونالدو گفت از بازگشت به منچستر پشیمانم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲
پیرس مورگان و رونالدو

پیرس مورگان مجری مشهور انگلیسی علاوه بر مصاحبه جنجالی که با رونالدو منتشر کرد، از مکالمه تلفنی‌اش با ستاره پرتغالی نیز پرده برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیرس مورگان مجری مشهور انگلیسی علاوه بر مصاحبه جنجالی که با رونالدو منتشر کرد، از مکالمه تلفنی‌اش با ستاره پرتغالی نیز پرده برداشت.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو، هفته گذشته، تیتر اخبار رسانه های دنیا را به انحصار خود درآورد. او در مصاحبه‌ای که با پیرس مورگان داشت به تمام ارکان باشگاه منچستریونایتد از جمله مدیران و سرمربی این تیم اریک تن هاخ، حمله کرد.

حالا پیرس مورگان می گوید رونالدو در یک مکالمه تلفنی در ماه آپریل 2022 به او گفته است از بازگشت به یونایتد پشیمان است.

روزنامه تایمز خبر داده است که مورگان در مورد گفتگوی تلفنی‌اش در بهار امسال با رونالدو گفت:

بازگشت رویایی کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد پس از تنها هشت ماه به کابوس تبدیل شد. او به مدت یک ساعت پشت تلفن با شور و حرارت زیاد، درباره تمام مشکلاتی که در پشت پرده نابودی باشگاه منچستریونایتد پس از دوران سر الکس فرگوسن به وجود آمده است، با من صحبت کرد.

رونالدو به من گفت که نمی تواند از اتفاقاتی که در باشگاه می گذرد چشم‌پوشی کند. او می گفت رویکرد باشگاه بسیار ناشیانه است؛ هدف، رهبری و برنامه‌ریزی مشخصی در تیم دیده نمی‌شود. در این باشگاه فقط چند ایده وجود دارد. او می‌گفت آینده بسیار تاریکی در انتظار باشگاه منچستریونایتد است مگر این که همه چیز به سرعت تغییر کند.

از کریستیانو رونالدو پرسیدم آیا از بازگشت به منچستریونایتد پشیمانی؟ او پاسخ داد شاید صدای قلبم از دلایلم بلندتر است.

انتقادهای بی‌پروای رونالدو علیه یونایتد، دلیلی موجه بر این امر است که دیگر پیراهن شماره 7 یونایتد را به تن کریس رونالدو نخواهیم دید و دیگر هواداران شیاطین سرخ، شعار ویوا رونالدو را در سکوهای الدترافورد برای فوق‌ستاره محبوب خود سر نخواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *