بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت جالب ستاره جوان یونایتد از رونالدو : درکش می کنم

آنتونی الانگا : انتقادات رونالدو علیه خودم را درک می‌کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰
آنتونی الانگا

آنتونی الانگا وینگر جوان باشگاه منچستریونایتد، انتقادات رونالدو علیه جوانان باشگاه یونایتد را می‌پذیرد و صحبت‌های تند او را قابل درک می‌داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونی الانگا وینگر جوان باشگاه منچستریونایتد، انتقادات رونالدو علیه جوانان باشگاه یونایتد را می‌پذیرد و صحبت‌های تند او را قابل درک می‌داند.

به گزارش پارس فوتبال، در بخشی از مصاحبه جنجالی که از رونالدو منتشر شد، فوق‌ستاره پرتغالی به انتقاد از بازیکنان جوان تیم پرداخت و مدعی شد که آنها از بازیکن های باتجربه‌تر الگو نمی‌گیرند و اهمیتی به حرف‌ها و نصیحت‌های بزرگان فوتبال مانند خودش نمی‌دهند.

علاوه بر این کریستیانو رونالدو تاکید کرد که یکی از دلایل پیشرفت و حضور مداومی که در فوتبال تجربه کرده است، یادگیری و الگوبرداری از بزرگانی چون روی کین و فن نیستلروی بوده است. او معتقد است با ذهنیتی که جوانان نسل جدید دارند، دوران حرفه‌ای طولانی مدتی نخواهند داشت.

حالا آنتونی الانگا، یکی از همین جوانان باشگاه منچستریونایتد که در آکادمی این باشگاه رشد کرده است، صحبت‌های رونالدو را منطقی دانسته است.

وینگر 20 ساله و سوئدی یونایتد در این باره گفت:

کریستیانو به طور کلی در مورد بازیکنان جوان صحبت می‌کند. ما نسل جدیدی هستیم. من همیشه 100 درصد روی کاری که انجام می دهم تمرکز می‌کنم اما می‌فهمم که او چه می‌گوید. در این دوران، تکنولوژی پیشرفت کرده و فناوری های زیادی وجود دارد، بنابراین بازیکنان جوان به‌راحتی حواسشان پرت می‌شود و تمرکز خود را از دست می‌دهند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *