بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ابتکار در تمرین مراکش ؛ آنالیز از روی LCD 50 اینچی! + عکس

دستورات تاکتیکی رکراکی به بازیکنان تیم ملی مراکش روی مانیتور 50 اینچی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۸
دستورات تاکتیکی رکراکی به بازیکنان تیم ملی مراکش روی مانیتور 50 اینچی

پس از خاطرات تلخ در جام جهانی 2018، حالا تیم ملی مراکش با ستاره های مطرح و نامی خود، به دنبال تاریخ سازی در جام جهانی قطر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی مراکش از روی یک صفحه مانیتور غول پیکر، دستورات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از خاطرات تلخ در جام جهانی 2018، حالا تیم ملی مراکش با ستاره های مطرح و نامی خود، به دنبال تاریخ سازی در جام جهانی 2022 است. تیمی که به پشتوانه زبان عربی و همچنین مسافت کم تا دوحه، هواداران پرشماری را در کشور میزان و در کنار خود می بیند.

مراکش برای صعود به جام جهانی، کار سختی را پیش رو نداشت. آنها در بازی مرگ و زندگی، به مصاف جمهوری دموکراتیک کنگو رفتند و در مجموع با نتیجه پنج بر یک از سد حریف خود گذشته و راهی جام جهانی شدند.

لیست ولید الرکراکی برای حضور در جام جهانی، بسیار حاشیه ساز شد. تعدادی از بازیکنان موفق مراکشی به تیم ملی دعوت نشدند و کار به جایی رسید که بازیکنانی مانند ایوب الکعبی، رایان مایی و سامی مایی سرمربی تیم ملی کشورشان را در اینستاگرام آنفالو کردند.

به هر شکل و پس از پشت سر گذاشتن حواشی متعدد، مراکشی ها اکنون در دوحه حضور دارند و امشب نیز تمرینات خود را در استادیوم الدحیل برگزار کردند که با اتفاق جالبی همراه بود.

ولید الرکراکی سرمربی مراکش با یک مانیتور بزرگ در محل تمرین تیم حاضر شد و دستورات تاکتیکی را از روی مانیتور به شاگردانش گوشزد کرد. ستاره های مطرحی چون حکیم زیاش بازیکن چلسی، اشرف حکیمی ستاره پاریس، عبدالرزاق حمدالله بازیکن الاتحاد و … نیز پای کلاس درس مربی خود ایستادند و نکات آنالیز شده را مورد بررسی قرار دادند.

دستورات تاکتیکی رکراکی به بازیکنان تیم ملی مراکش روی مانیتور 50 اینچی

به نظر می رسد که رکراکی اولین حریف این تیم در جام جهانی یعنی کرواسی را از طریق این تلویزیون LCD آنالیز کرده و تمرین امشب تیمش را بر همین اساس طرح ریزی کرده بود. مراکشی ها در ادامه باید به مصاف بلژیک و کانادا بروند و امیدوارند که از گروه خود صعود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *