بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رسمی قطری ها به توهین عجیب به یک خبرنگار دانمارکی

عذرخواهی رسمی برگزارکنندکان جام جهانی 2022 از خبرنگار دانمارکی پس از تهدید وی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۵
جام جهانی 2022

برگزارکنندگان جام جهانی 2022 بعد از آنکه گروهی از تیم برگزارکننده یک خبرنگار دانمارکی را به شکستن دوربینش تهدید کردند به خاطر این اتفاق رسما عذرخواهی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برگزارکنندگان جام جهانی 2022 بعد از آنکه گروهی از تیم برگزارکننده یک خبرنگار دانمارکی را به شکستن دوربینش تهدید کردند به خاطر این اتفاق رسما عذرخواهی کردند.

به گزارش پارس فوتبال، دیشب یک گروه از تلویزیونی دانمارکی که برای پوشش جام جهانی به قطر سفر کرده است در حال ضبط یک برنامه زنده بودند که ناگهان گروهی وارد کادر دوربین شده و بعد از ایجاد وقفه در برنامه زنده با یک خبرنگار دانمارکی درگیر شدند.

کسانی که مانع کار تیم تلویزیونی دانمارکی شده بودند ماموران امنیتی قطر بودند که برای کمیته برگزاری جام جهانی در این کشور کار می‌کردند. خبرنگار دانمارکی بعد از این حادثه اعلام کرد ماموران قطری با او و تیمش برخورد تندی داشته و حتی تهدید کرده بودند که دوربین را خواهند شکست. به گفته این خبرنگار، قطری‌ها ادعا می‌کردند که گروه دانمارکی مجوز فعالیت رسانه‌ای ندارند درحالیکه این مجوز از قبل توسط دانمارکی‌ها تهیه شده بود.

کمیته برگزاری جام جهانی قطر ساعاتی پیش پذیرفت که گروه خبری دانمارکی مجوز لازم را اخذ کرده بود. این کمیته همچنان اعلام کرد که از خبرنگار دانمارکی و تیم تلویزیونی‌اش رسما عذرخواهی کرده است.

در بیانیه کمیته برگزاری جام جهانی 2022 آمده است:

برگزارکنندگان تورنمنت از حادثه‌ای که برای گروه تلویزیونی دانمارکی پیش آمد مطلع است. آنها زمانی که در یکی از نقاط توریستی قطر حضور داشتند پخش زنده‌شان اشتباها توسط گروهی از ماموران متوقف شد. ولی بعد از بررسی مشخص شد این گروه مجوز لازم برای حضور رسانه‌ای در تورنمنت و مجوز فیلمبرداری را دارد و ماموران حاضر در صحنه رسما از شبکه تلویزیونی و این گروه عذرخواهی کردند و آنها کارشان را ادامه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *